جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک آبمیوه فروشی زیبا در خیابان های سئول ضبط شده است، فرایند آبمیوه گیری بسیار تمیز و سالم توسط دو فروشنده خیابانی کره ای را نشان می دهد.
این ویدئو که در خیابان های دهلی ضبط شده است، نحخوه طبخ مرغ مشهور چنگیز خانی به روش قدیمی مغول ها توسط یک آشپز مشهور خیابانی را نشان می دهد.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی به بیان خاطره‌ای از برد ۶ بر ۰ پرسپولیس مقابل استقلال پرداخته است.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
جواد خیابانی در یکی از برنامه‌های سال نو در شبکه ورزش خاطره جالبی از مرحوم مهرداد میناوند بیان کرد.
غذا‌های خیابانی در تهران قدیم بیشتر به غذا‌های خانگی شباهت داشت تا فست فود‌های پُرکالری غربی. در واقع بر خلاف تصوری که مردم از غذا‌های خیابانی دارند، در تهران قدیم فروشنده سعی می‌کرد بهترین مواد خوراکی هر فصل را با قیمت کمتر بفروشد. این غذا‌ها بیشتر توسط مسافران یا مردمی که در شهر تردد می‌کردند خریداری می‌شد. البته‌گاه به واسطه شهرت یک فروشنده، مردم حاضر بودند مسافت زیادی را تردد و فقط از آن فروشنده خرید کنند.
جواد خیابانی در شبکه ورزش گفت: حرکات‌ در مغز مسی آرام‌تر صورت می‌گیرد.
جواد خیابانی درا دامه اظهارات عجیب و غریبش پیشنهاد داده است که در فینال جام جهانی 4 تیم می توانند وارد شوند و هر کدوم یه ربع یا یک ثلث با همدیگر بازی کنند!
جواد خیابانی گفت: فوتبال ۹۰ دقیقه نیست فوتبال ۹۰ دقیقه است به‌علاوه وقت های اضافه.
جواد خیابانی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک بار دیگر به کی‌روش حمله کرد و همچنین به برخی حواشی پاسخ داد.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
«تیمی که مردم پشت آن نباشند دوزار هم نمی‌ارزد!» این جمله را شب گذشته جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی گفت!
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: معتقدیم که باید همه موانع را برای ورزش دختران و زنان را از بین ببریم. چیزی که واقعا هیجان انگیز است این است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه داور زن خواهد داشت و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
جواد خیابانی گفت: به دلیل همزمانی با مسابقات کشتی دربی شش بر صفر پرسپولیس و استقلال فیلمبرداری نشد.
کی روش در حالی به ایران برگشت که در ۸ سال حضور در راس تیم ملی موافقان و مخالفان زیادی داشت. یکی از مخالفان کی روش در سال‌های آخر حضور او در ایران، جواد خیابانی بود.
گیج شدن جواد خیابانی گزارشگر بازی لیورپول و اورتون بعد از گل تایید نشده اورتون توسط داوران را ببینید.
تصویری وحشتناک که توسط دوربین‌های مداربسته از خفت‌گیری هولناک وسط خیابانی در تهران از یک موتورسوار را ببینید.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.
جواد خیابانی امروز و در برنامه سلام صبح بخیر مجله و روزنامه‌های کیهان ورزشی چاپ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۴ را نشان داد که صحبت‌های او را تایید می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ