شبکه ورزش سیما برنامه جدیدی را تدارک دیده که از شنبه ۲۴ تیر پخش خواهد شد، برادران عالمی، تهیه کننده این برنامه هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی جدید که از «شب‌های مافیا» منتشر شده است، جواد خیابانی نیز در این برنامه به چشم می‌خورد.
فیلم کوتاهی از حضور جواد خیابانی گزارشگر پرحاشیه فوتبال تلویزیون در یک برنامه سرگرمی معروف پخش شده است. کاربران شبکه های اجتماعی از حالا منتظر جملات قصار خیابانی هستند
آیا جواد خیابانی ممنوع التصویر شد؟!
شائبه ممنوعیت فعالیت جواد خبابانی در رسانه‌های تصویری، با گزارش دیدار روز گذشته (چهارم مرداد ماه) در شبکه سه و همچنین حضورش در برنامه شبکه ورزش، منتفی است.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
فارغ از بررسی این موضوع که آیا آمارسازی‌هایی این‌چنینی در دستور کار قرار گرفته یا نه، جواد خیابانی دست‌کم دیگر درباره اطلاعات ورزشی هم نباید مدعی باشد. درست است که او خودش را اهل ترجمه می‌داند و دانش زبانی‌اش را هم یکی، دو بار به‌طور ناموفقی به رخ کشیده، ولی در همین دیدار آخری که گزارش کرد، نشان داد حاضر به چک‌کردن ساده‌ترین موارد ورزشی هم نیست
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
پرسپولیس در این فصل سه بازی در استادیوم آزادی شکست خورده که هر سه بازی را جواد خیابانی گزارش کرده است.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام ۲۲ با حضور مهدی تاج پرداخت.
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزد‌های میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی‌داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزد‌ها برمی شمارد.
جواد خیابانی با گزارش دربی رفت این فصل، تبدیل به دومین رکورددار گزارش بازی پرسپولیس و استقلال شد.
یکی از خبرنگار حوزه ورزش در توییتی در رابطه با گزارش پر از هیجان جواد خیابانی در روزی که دربی سرد و حوصله سر بری را شاهد بودیم، واکنش نشان داد
اینکه تلویزیون چطور قرار است با مورد خیابانی - تاج کنار بیاید، هم طبیعتا چندان محل بحث نیست؛ چون این سازمان از مدت‌ها پیش بنا بر خودی و غیرخودی گذاشته و آن‌هایی را که خارج از مدار هستند، بی‌خیال شده است.
دربی ۹۹ تهران درحالی برگزار می‌شود که قرار است جواد خیابانی آن را گزارش کند.
جواد خیابانی، گزارشگر سرشناس تلویزیون به دلیل توهین به کی‌روش روی آنتن زنده عذرخواهی کرد.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
چهره جواد خیابانی بعداز غلبه احتمالی ایران بر آمریکا
جواد خیابانی مجری فوتبال گفت: اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!
جواد خیابانی اولین دیدار جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ را که تیم‌های اکوادور ـ قطر به مصاف هم می‌روند گزارش می‌کند.
قرار بود ۳ گزارشگر مطرح صدا و سیما بازی‌های تیم ملی را در قطر گزارش کنند.
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
امروز و پس از آن صحبت‌ها جواد خیابانی با حضور مجدد در برنامه سلام صبح بخیر بریده‌هایی از رسانه‌های قدیمی را با خود به این برنامه آورده و اعلام کرد که تمام صحبت هایش از روی اسناد و مدارک قدیمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ