جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور لحظه جالبی را رقم زد.
بیرانوند در برنامه 360 درباره گفتگو با مربی آنتورپ که چگونه انگلسی را با فارسی نیز قاطی صحبت‌هایش کرده است گفت.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض رسما بازگشایی شد. مراسم افتتاح این سفارت با حضور سفیر تهران و مسئولان وزارت‌های امور خارجه ایران و عربستان سعودی، برگزار شد.
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
رولز رویس فانتوم سری ۲ مدل ۲۰۲۳ یک سدان سایز بزرگ مجلل انگلیسی است که با یک فیس لیفت جذاب قصد دارد طرفداران Rolls Royce را غافلگیر کند.
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
دمیان بندال مرد معتاد انگلیسی ۳۲ ساله پارتنر حامله و ۳ کودک را به قتل رساند. دادگاه شهر کیلامارش او را به حبس ابد محکوم کرد. منبع: خبرآنلاین
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
یک هوادار انگلیسی در مصاحبه با خبرنگار اسرائیلی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شعار می‌دهد: فلسطین را آزاد کنید! خبرنگاران اسرائیلی که برای پوشش بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال به دوحه سفر کرده اند، می‌گویند مردم کشورهای عرب و مسلمان برخورد مناسبی با آن‌ها ندارند.
شب گذشته درگیری خونینی میان تنی چند از هواداران انگلیس و ایالات متحده آمریکا رخ داد.
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
مارتین تایلر، گزارشگر معروف انگلیسی بر سر این گل گفت: این را چه می‌گویی؟ جهانبخش، یک بار دیگر توانایی‌هایش را نشان داد.
این اتفاق در حالی رخ داده است که در چند روز قبل کارشناسان انگلیسی گفته بودند که: پهپادهای کوچک و سبک ایرانی سخت مورد هدف قرار می‌گیرند و به روس‌ها قابلیتی داده تا بتوانند در کنترل حریم هوایی رقابت کنند. منبع:‌خبرآنلاین
اقدام پادشاه انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.
همزمان با درگذشته ملکه الیزابت دوم، پرچم انگلیس بر فراز خیابان داونینگ که محل اقامت نخست وزیر انگلیس است به حالت نیمه برافراشته درآمد. الیزابت دوم، ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و سایر قلمرو‌ها و سرپرست کشور‌های مشترک المنافع عصر روز پنجشنبه در ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم که ۲۱ آوریل سال ۱۹۲۶ در لندن به دنیا آمد، در ۲۵ سالگی با درگذشت پدرش شاه جرج ششم، ملکه بریتانیا شد. در سال ۲۰۱۵، او با پشت سر گذاشتن ملکه ویکتوریا رکورد طولانی‌ترین مدت حکومت را در تاریخ بریتانیا شکست.
مکالمه انگلیسی فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری را ببینید.
ویدئویی از انگلیسی صحبت کردن مردی که در مسیر قله دماوند قاطر اجاره می دهد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در حاشیه بازدید از منطقه اودسا برای نظارت بر صادرات غلات، از نیرو‌های نظامی مجروح در بیمارستان اودسا عیادت کرد. زلنسکی با سربازان مجروح صحبت کرد و با آن‌ها سلفی گرفت. یکی از نظامیان خارجی نیرو‌های مسلح اوکراین به زبان انگلیسی به زلنسکی توضیح داد که چگونه با سربازان روسی در رودخانه جنگید. این اولین بار است که رئیس جمهور اوکراین در انظار عمومی با یک نظامی خارجی ارتش اوکراین صحبت می‌کند.
لیدیا تورپ، سناتور استرالیایی که از تبار بومیان این کشور پیش از ورود مهاجران اروپایی است، هنگام سوگند در پارلمان استرالیا ملکه الیزابت دوم را «استعمارگر» خواند. رئیس سنا در واکنش روند سوگند این نماینده عضو حزب سبز را متوقف کرد و از او خواست دوباره به ملکه الیزابت دوم سوگند وفاداری بخورد. خانم تورپ بعد از آن که هفته گذشته در مراسم سوگند دسته‌جمعی سناتور‌ها شرکت نکرد، امروز در پارلمان به تنهایی سوگند خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ