در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود. این برد در شرایطی به دست آمد که آبی ها آماده سازی خوبی برای حضور در لیگ برتر نداشتند.
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
چهره آشنای فوتبال ایران این روزها در شرکت ملی صنایع مس به عنوان عضو ورزشی حضور یافته و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه دیده شد.
گاهی افراد توجهی به کالری غذا‌ها نمی‌کنند و در دوران کاهش وزن خود به سراغ مواد غذایی فرآوری شده و پرکالری می‌روند و متوجه این نیستند که همین مواد غذایی، در میزان کم هم اثر منفی در رژیم لاغری آن‌ها دارد.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
موز معروف‌ترین میوه انرژی‌زاست که علت این شهرت، به پتاسیم مربوط می‌شود. خوردن موز خیلی زود انرژی در بدن ایجاد می‌کند و از طرفی در پیشگیری از گرفتگی عضلانی و بعضی آسیب‌های ماهیچه‌ای نیز نقش دارد. گنجاندن موز در صبحانه به تامین انرژی طول روز کمک می‌کند و هضم راحتی دارد.
ساسان شرقی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم گفت: افزایش یا کاهش وزن همیشه نشانه‌های کم کاری یا پرکاری تیروئید نیست و بعضا به دلیل پرخوری یا کم خوری جوانان است.
بیرون زدگی کره چشم از حدقه چشم یکی از بیماری‌های چشمی است که اغلب در بیماری گریوز یا نوعی پرکاری تیروئید دیده می‌شود. میزان بیرون زدگی چشم با وسیله‌ای بنام "اگزوفتالومتر" سنجیده می‌شود. از دیگر علائم بیماری گریوز نبض سریع و نامنظم، کاهش وزن، عصبانیت، چشم‌های متورم و پف کرده است.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در پاکدستی وزیر صنعت، معدن و تجارت هیچ تردیدی وجود ندارد و وی وزیری پرکار است.
مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند.
در فصل زمستان به دلیل سبک زندگی کم تحرک و مصرف بیشتر غذاهای پرکالری نسبت به فصول دیگر، خطر ابتلا به چندین بیماری افزایش می یابد.
داور پرکار فوتبال ایران از محدودیت‌های قضاوت داوران در فوتبال ایران می‌گوید.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود.
زمانی که از شخصی که به فوتبال ما خدمت کرده، تشکر می‌کنم و هموطن من، من را مورد هجمه قرار می‌‌دهد، پس چه بهتر که اصلا در فضای مجازی نباشم.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد که این رشته با توجه به حجم رویدادهایی که دارد سال سخت و پرکاری را در پیش خواهد داشت.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد که این رشته با توجه به حجم رویدادهایی که دارد سال سخت و پرکاری را در پیش خواهد داشت.
درحالی که با حکم شورای امنیت کشور و اعمال وزارت ارتباطات اینستاگرام فیلتر شده است، اما پیج بسیاری از دستگاه‌های دولتی همچون وزارت کشور، صفحه رئیس جمهور و... در اینستاگرام در حال فعالیت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ