اینروزها در فضای مجازی اخباری در ارتباط با ممنوع التصویری جواد خیابانی پربازدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی به بیان خاطره‌ای از برد ۶ بر ۰ پرسپولیس مقابل استقلال پرداخته است.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی قصد داشت از فیلم معروف «شجاع دل» مثال بزند اما با اعتماد بنفس بالا، کلمه «Heart» با تلفظ «هارت» را، «هِرت» یعنی «درد» (Hurt) تلفظ کرد. اشتباهی که از دید کاربران در شبکه‌های مجازی دور نماند.
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ستاره جوان قرمزها با یک پیراهن متفاوت و البته خاطره انگیز در تمرین شرکت کرد.
شبکه ورزش سیما برنامه جدیدی را تدارک دیده که از شنبه ۲۴ تیر پخش خواهد شد، برادران عالمی، تهیه کننده این برنامه هستند
جواد خیابانی گزارشگر و مجری با تجربه و خبرساز قرار است با مجموعه جدید ورزشی روی آنتن حضور پیدا کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
جواد اوجی گفت: حدود ۱۲ میلیون تن ظرفیت پتروشیمی نصب شده در کشور ونزوئلا است که به خاطر تحریم‌ها فقط دو میلیون تن آن فعال است و در این خصوص قراردادهای خوبی را منعقد کردیم.
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
رهبر انقلاب سال‌ها پیش در سخنرانی‌ای، خاطره‌ای درباره حمله به بدحجاب‌ها ایراد کردند: عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید. بنده هم موافق این کار‌ها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و جنجال‌اند.
پیج باشگاه اوساسونا با قرار دادن پستی از جواد نکونام با گل این بازیکن خاطره‌بازی کرد.
جواد خیابانی در یکی از برنامه‌های سال نو در شبکه ورزش خاطره جالبی از مرحوم مهرداد میناوند بیان کرد.
عرفان پورحاتمی گلر جوان گل گهر سیرجان که در این فصل به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شده، خاطره تلخی از آخرین حضورش در انزلی دارد.
جواد خیابانی به خاطر وعده‌ای که برای زدن سبیل و موهایش در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا داده سوژه طنزپردازان در رسانه شده است.
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
سرمربی و مدیرعامل جوان ملوان در شب بازی با پرسپولیس، خاطرات جالبی برای بازیکنان جوان این تیم دارند.
متهم گفت: اولین بار که زورگیری کردم با یکی از دوستانم جواد بودم. ما در پارک با هم آشنا شدیم. هر دو بی‌جا و بی‌پول بودیم. در تاریکی شب جواد از یک نفر تلفن همراهش را زورگیری کرد. به من گفت تو فقط چاقو را سمتش بگیر بقیه کار‌ها را من می‌کنم. این اولین زورگیری‌ای بود که انجام دادیم. من خیلی ترسیده بودم، تا یک ماه هر پلیسی می‌دیدم فکر می‌کردم دنبال من است. بعد کم‌کم عادت کردم.
اورلین شوامنی، ستاره جوان رئال مادرید، می‌گوید اولین خاطره‌اش از ال‌کلاسیکو شادی گل معروف کریستیانو رونالدو در نوکمپ است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ