وزارت علوم اعلام کرد که فردا دانشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ تعطیل خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه انگلیس روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که کاردار ایران را به دلیل «تهدیدات مداوم علیه خبرنگاران حاضر در انگلیس» فراخوانده است.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه 2231 و 2140 شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
وزیر امور خارجه انگلیس در واشنگتن به طرح ادعاهای ضدایرانی پرداخت.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه(۱۹ دی) ادر بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نماینده ایران را احضار کردم تا قویا اعدام‌های شنیعی که اخیرا شاهد آن بودیم را محکوم کنم.
«ای کاش اعلام می‌کردند که در کدام حوزه‌های قرار است تبادل دانشجو و استاد با کره شمالی برای ما مفید باشد. ادبیات؟ علوم تجربی؟ پزشکی؟ کشاورزی؟ فلسفه؟ هنر؟ آیا ظرف ۵۰ سال گذشته، یک استاد یا دانشجوی ایرانی به کره شمالی رفته است؟ اصلا جایگاه دانشگاه‌های کره شمالی در عرصه بین المللی کجا است؟ آیا یک فارغ التحصیل دانشگاه کره شمالی وجود دارد که مدرکش در آمریکا و انگلیس و امثال این‌ها مورد قبول باشد؟ اصلا طی ۴۰ سال اخیر اساتید کره شمالی چند مقاله در خصوص جامعه شناسی یا تاریخ یا روانشناسی یا روابط بین الملل و... منتشر کرده‌اند؟»
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آرایش و سیستم بازی انگلیس در بازی اول مقابل تیم ملی ایران کادر فنی را شگفت زده کرده و در ادامه هم بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت پیروزی دیگر را در اولین بازی خود در یک تورنمنت مهم کسب کرد.
تیم ملی ایران ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ حضورش در جام‌های جهانی را تجربه کرد. این تیم در هر نیمه سه گل از انگلیس دریافت کرد تا دو گل مهدی طارمی هم کارساز نباشد و ایران شکست ۶-۲ را تجربه کند.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در جام جهانی حریف ساده وجود ندارد اما به نظر می‌رسد انگلیس خطرناک ترین حریف ما در مرحله گروهی باشد.
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی «تهدیدات جدی علیه خبرنگارانی که در انگلیس زندگی می‌کنند» بالارده‌ترین دیپلمات ایران در این کشور را احضار کرده است.
وزارت خارجه انگلیس با طرح ادعای واهی تهدید روزنامه‌نگاران، کاردار سفارت جمهوری اسلامی در لندن را احضار کرد.
چندی پیش نیز ریشی سوناک، نخست وزیر جدید انگلیس در گفت‌وگویی با اشاره به فوت مهسا امینی و دخالت در امور داخلی ایران مدعی شده بود که معترضان ایرانی همچنان تظاهرات می کنند و سرکوب می شوند و اوضاع در ایران پیچیده شده است.
ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
وزیر اطلاعات گفت: کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پنجشنبه ۵ آبان ماه مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی ناآرامی‌های اخیر در ایران اعتراض داشته و علیه آن شعار سر دادند.
ملی‌پوشان تکواندو ایران به دلیل صادر‌نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در مسابقات منچستر را از دست دادند
ملی پوشان ایران که همگی جزو قهرمان های سرشناس وزن خود هستند، به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلیس در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه گذشته در نشست خبری روزانه گفت: «ما متوجه مقدار زیادی اطلاعات هستیم که به استفاده نیروهای مسلح روسیه از پهپادهای ایران در اوکراین اشاره می‌کنند.»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها به جای آنکه درباره ایران اظهار فضل کنند، بهتر است یک بار دیگر فیلم گریه سربازان خود را ببینند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن انتقاد از تعرض دوباره به سفارت ایران در انگلیس، گفت: دولت انگلیس اگر نمی‌تواند امنیت را تأمین کند به ما اعلام کند.
انگلیس به دختر تنیس‌باز ایران ویزا نداد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ