دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آرایش و سیستم بازی انگلیس در بازی اول مقابل تیم ملی ایران کادر فنی را شگفت زده کرده و در ادامه هم بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکولو زانیولو، ستاره سابق رم، در حال فشار آوردن به گالاتاسرای است تا با پیوستنش به استون ویلا موافقت کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در اظهارنظری جنجالی می‌گوید لیگ برتر انگلیس باید باشگاه منچسترسیتی را به دلیل نقض گسترده قوانین فیرپلی مالی مجازات کند.
نخست وزیر انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین که بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که غرب باید از اوکراین دربرابر حملات هوایی روسیه و پهپاد‌های ایرانی حفاظت کند.
یکی از داوران سابق لیگ برتر به هاوارد وب، رئیس کمیته داوران این لیگ، پیشنهاد کرد بعد از رسوایی گل برنتفورد به آرسنال رئیس بخش VAR در کمیته داوران انگلیس را اخراج کند.
«من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»
پاتریس اورا با حمایت از گرت ساوت‌گیت گفت که او باید همچنان به کارش روی نیمکت سه شیرها ادامه دهد.
پس از حذف انگلیس از جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت این تیم شدت گرفته است.
گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
دیلی میل پیش‌بینی کرد گرت ساوت‌گیت، جود بلینگهام را از ترکیب اصلی تیمش خارج خواهد کرد.
ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش جود بلینگام برابر ایران تمجید کرد.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست 6 بر 2 در برابر انگلیس حالا باید مهیای دیدار با ولز شود. این بازی جمعه هفته جاری برگزار می شود.
تیم ملی ایران به دنبال رقم زدن سومین جام جهانی متوالی خود است که با کسب امتیاز شروع می شود.
جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، امیدوار است که این تیم بتواند از تیم زنان انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی 2022 الهام بگیرد.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کانر کودی مدافع تیم ملی انگلیس می گوید که بابت انتقادات از خط دفاعی سه شیرها آزرده خاطر شده است.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، که امیدوار است در جام جهانی سنگربان اصلی انگلیس باشد می‌گوید در دوران فوتبالش هرگز این‌قدر آماده نبوده است.
موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، از عملکرد درخشان فیل فودن در ترکیب منچسترسیتی تمجید کرد.
نشریه دیلی میل انگلیس پنج بازیکن کلیدی ایران که تیم ملی انگلیس باید مراقبشان باشد را نام برد و از حسین کنعانی‌زادگان به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد کرد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که بازیکنانش باید با نهایت تلاش و توان‌شان در زمین حاضر شوند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از شرایط بازیکنان کلیدی تیمش در تیم‌های باشگاهی چندان راضی نیست.
یک فرمانده ارشد نظامی ارتش انگلیس خواستار آمادگی نیروهای نظامی کشورش برای جنگ احتمالی با روسیه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ