وزارت خارجه انگلیس با طرح ادعای واهی تهدید روزنامه‌نگاران، کاردار سفارت جمهوری اسلامی در لندن را احضار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که ارسال محموله جدید نظامی حامل پهپاد به اوکراین آغاز شده است.
تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با شکست میزبان جام جهانی، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد.
پلیس انگلیس ۳ تبعه بلغارستان را به‌ظن «جاسوسی» برای روسیه بازداشت کرد.
وزارت دفاع انگلیس امروز با انتشار خبرنامه‌ای ادعا کرد: روسیه دیگر «واگنر» را تامین مالی نمی‌کند.
سرویس پخش ویدیوی اشتراکی DAZN موفق شد که حق پخش لیگ عربستان را خریداری کند.
دولت انگلیس افراد و نهادهایی در ایران و ۶ کشور دیگر را با ادعای کمک به روسیه در جنگ اوکراین، تحریم کرد.
لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
دولت انگلیس تاکنون به ملی پوش کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ویزا نداده است.
با وقوع کودتا در کشور نیجر، دولت انگلیس اعلام کرد که کمک‌های طولانی‌مدت لندن به نیجر را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
روسیه کاردار انگلیس در مسکو را به وزارت خارجه خود احضار کرد.
در پی ادامه مداخله جویی‌های انگلیس، کاردار این کشور در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
حسینی متین درباره پشت پرده شبکه‌ تبهکارانی که این اثر را به انگلیس قاچاق کرده‌اند گفت: قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی از داخل کشور به خارج بویژه اروپا داستان بسیار طولانی و غم انگیزی است. متاسفانه قاچاقچیان آثار باستانی، هم در قالب انفرادی و هم در قالب شبکه‌های بین المللی فعالند.
کاردار سفارت ایران در لندن در توییتی ادعای مطرح شده در گزارش یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن که مبنی بر اینکه تهران آماده بستن سفارت انگلیس در تهران است را رد کرد.
کاردار سفارت ایران در لندن گزارش ادعایی و تحریک‌آمیز یک نشریه صهیونیستی مستقر در لندن درباره برنامه ایران درخصوص بستن سفارت انگلیس در تهران را رد کرد.
در پی اتهام‌زنی‌های بی‌اساس انگلیس علیه ایران کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که ارشدترین دیپلمات ایران را به وزارت خارجه انگلیس فراخوانده است.
وزارت خارجه انگلیس روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که کاردار ایران را به دلیل «تهدیدات مداوم علیه خبرنگاران حاضر در انگلیس» فراخوانده است.
پاریس در این بیانیه اعلام کرد: «فرانسه به شدیدترین لحن اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی را محکوم می‌کند». وزارت خارجه فرانسه سپس با مقام‌های انگلیسی که از اعدام جاسوسشان ابراز ناراحتی کرده‌اند، اعلام «همبستگی کامل» کرد.
وزارت خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی «تهدیدات جدی علیه خبرنگارانی که در انگلیس زندگی می‌کنند» بالارده‌ترین دیپلمات ایران در این کشور را احضار کرده است.
موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
وزارت امور خارجه انگلیس، مهدی حسینی متین، کاردار ایران در لندن را به دلیل آن‌چه «سرکوب اعتراضات در ایران» خوانده شده به درخواست وزیر امور خارجه این کشور احضار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ