عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیسی‌ها به جای آنکه درباره ایران اظهار فضل کنند، بهتر است یک بار دیگر فیلم گریه سربازان خود را ببینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: نهضت ملی شدن نفت از ۳۰ تیر ۱۳۳۱ تا ۲۸ مرداد۳۲ دچار غفلت شد لذا آیت الله کاشانی معتقد بود به جای روش‌های معمول باید با انگلیس و عوامل آن انقلابی برخورد کرد.
منچسترسیتی بعد از قهرمانی در اروپا، جای چلسی را به عنوان چهارمین باشگاه موفق فوتبال انگلیس گرفت.
به گفته منابع آگاه، اداره‌کنندگان این مرکز ترجیح داده‌اند به جای مصادره شدن آن توسط کمیساریای جمعیت‌های خیریه انگلیس برای مدتی آن را تعطیل کنند.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال به نیمار توصیه کرد اگر قصد ادامه فوتبالش در انگلیس را دارد به جای پاسخ مثبت به پیشنهادهای نیوکسل و چلسی، پیراهن آرسنال را به تن کند.
یک رسانه انگلیسی از رسوایی اخلاقی جدیدی در این کشور پرده برداشت که براساس آن زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به روابط اخلاقی نامشروع به‌جای اجاره بها هستند.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
آندو با وجود بازی در لیگ برتر انگلیس، تا کنون سابقه مربیگری پررنگی نداشته است و انتخابی عجیبی به جای رحمان رضایی محسوب می‌شود.
برای تشریح ملموس شرایط عجیبی که تیم ملی در آن گیر کرده، همین بس که بعد از شکست برابر انگلیس، عده‌ای از هواداران فوتبال در ایران به خوشحالی‌کردن پرداختند. این فضای متفاوت به جای انکار و تکذیب، نیاز به درایت بیشتر دارد تا تیم ملی که بسیاری در فضای مجازی آن را به فاصله‌گرفتن از تیم مردم متهم کرده‌اند، دوباره مردمی شود.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
آرسن ونگر، سرمربی سابق و فرانسوی، در مورد دلایل حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی صحبت کرده است.
هافبک دفاعی فرانسه آخرین گلزن به انگلیس در جام جهانی است.
بررسی رکوردهایی که بازیکنان به تفکیک باشگاه‌هایشان در جام‌جهانی بر جای گذاشته‌اند.
دیدار انگلیس و فرانسه صحنه رویارویی دو بازیکن امتیاز آور جام جهانی 2022 تا به این جای کار است.
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.
تعویض ششم تیم ملی و حضور سردار آزمون به جای احمد نوراللهی، سوالات زیادی را در پی داشت.
. در صورت رسیدن و فیکس شدن سردار در بازی مقابل انگلیس، احتمالا سامان قدوس از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و امیری به جای وینگر چپ، یک خط عقب‌تر خواهد آمد
«سوئلا براورمن» چندی پیش همزمان با روی کاری «لیز تراس» - نخست‌وزیر - به عنوان وزیر کشور انگلیس به جای پریتی پاتل انتخاب شده بود.
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.
هواداران انگلیس از اتحادیه فوتبال این کشور می‌خواهند که توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، را جانشین گرت ساوت‌گیت کند.
در ماجرای تراژیک مهسا امینی، آمریکا و انگلیس بهتر است به جای ریختن اشک تمساح، فکری به حال جنایات خود کنند و اجازه دهند جامعه ایران بدون فشار و مداخله خارجی، به مسائل و مشکلات خود بپردازد.
یک ستاره بسکتبال آمریکا با اشاره به جنجال‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌گوید داروین نونیز به جای ضربه به صورت بازیکن کریستال‌‌پالاس باید موی او را می‌کشید تا کسی به کارش کاری نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ