ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که ارسال محموله جدید نظامی حامل پهپاد به اوکراین آغاز شده است.
تیم ملی فوتبال زنان انگلیس با شکست میزبان جام جهانی، حریف اسپانیا در دیدار پایانی شد.
تحقیقات روزنامه انگلیسی تلگراف نشان می دهد که باشگاه رئال مادرید از بیان جزئیاتی در مورد هزینه 122 میلیون یورویی در سال مالی 22-2021 خودداری کرده است.
بر اساس گزارش رسانه‌ها، پول و دارایی انگلیسی‌ها در شرکت‌هایی هزینه می‌شود که بحران تغییرات آب و هوایی را تشدید و حقوق بشر را در مناطق مختلف آفریقا نقض می کنند.
ملکه انگلیس میراث بسیاری برای شاهزاده چارلز به جا گذاشت. این میراث علاوه بر ثروت هنگفت شامل تشریفات پر هزینه از جیب مردم هم می‌شود.
محققان دانشگاه کمبریج دستی با پرینتر سه بعدی ساختند. دست رباتیک جدید که دانشمندان در انگلیس ساخته‌اند می‌تواند طیف وسیعی از اشیاء را فقط با حرکت مچ دست و احساس پوست خود بگیرد. این دست به گونه‌ای طراحی شده است که کم هزینه و کم مصرف باشد و علیرغم اینکه قادر به استفاده مستقل از هر انگشت نیست، اما قادر به انجام حرکات پیچیده است.
در بحبوحه بحران هزینه های زندگی، هزاران پزشک جوان در انگلیس دست به اعتصاب چهار روزه زده و خواهان دستمزد بهتر شده اند.
چلسی تیمی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیشترین هزینه ها را انجام داد و خرید هایی نجومی داشت به طوری که آن ها با خریدن انزو فرناندز از بنفیکا با رقم 121 میلیون یورو، رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکستند.
منچستریونایتد قصد دارد برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، اقدام کند اما خرید او ممکن است هزینه گزافی برای آنها داشته باشد.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
انگلیس در اعتراض به هزینه های بالای زندگی و دستمزدهای پایین، آماده اعتصابات گسترده می شود.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
بوکایو ساکا هزینه ۱۲۰ عمل حیاتی برای کودکان در نیجریه را متقبل شد.
وزیر اطلاعات تصریح کرد:‌ ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود، ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
وزیر اطلاعات تصریح کرد:‌ ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود، ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
وزیر اطلاعات گفت: کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت.
در ادامه اعتراضات انگلیسی‌ها به افزایش هزینه زندگی در این کشور، هزاران نفر از مردم لندن و سایر شهرهای انگلیس قبوض انرژی خود را سوزاندند.
در حالی‌که مردم و دولت انگلیس تحت فشارهای سخت اقتصادی قرار دارند، بنا بر گزارش‌ ها مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت و تاج گذاری چارلز سوم پادشاه جدید این کشور، بیش از ۶ میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.
در حالی‌که دولت انگلیس با بحران‌ اقتصادی روبروست، برخی رسانه‌ها گزارش دادند که هزینه تشییع جنازه ملکه و تاج‌گذاری پادشاه جدید این کشور، میلیادها پوند هزینه خواهد داشت.
گزینه احتمالی جانشینی نخست وزیر انگلیس، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز این کشور وعده‌ داد که برای مقابله با هزینه بالای انرژی به سرعت وارد عمل شود.
«صادق خان» هشدار داد در صورتی که دولت مداخله نکند، میلیون ها انگلیسی زمستان آتی قادر به تأمین هزینه های گرمایشی و غذا نخواهند بود.
لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.
لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ