وزیر امور خارجه انگلیس در واشنگتن به طرح ادعاهای ضدایرانی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال با الکساندر میتروویچ به توافق رسیده و اکنون تنها پاسخ مثبت فولام باقی مانده است.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی فاش کرد، لوییز انریکه قصد دارد به لیگ برتر انگلیس برود و برای همین پیشنهاد او را نپذیرفته.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه هشدار داد که این کشور پاسخ متناسبی به ارسال موشک‌های کروز انگلیس به اوکراین خواهد داد.
ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.
سخنگوی وزارت دفاع انگلیس در پاسخ به اعتراض مسکو اذعان کرد: لندن ده‌ها سال است که در گلوله‌های خود از اورانیوم ضعیف شده استفاده می‌کند.
لسترسیتی و آرسنال در چارچوب بازی های هفته بیست و پنجم فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت توپچی ها با تک گل مارتینلی به پیروزی 1-0 رسیدند. لیاندرو تروسار در این دیدار اولین پاس گل خود با پیراهن آرسنال را ارسال کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با مردی بی‌خانمان همچنان که به او یک ظرف حاوی سوسیس، نان تست و تخم مرغ می‌داد، پرسید: «آیا مشغول به کاری هستید؟ » آن مرد هم پاسخ داد: «خیر من بی‌خانمان هستم. من در واقع یک شخص بی‌خانمان هستم.»
گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: این پیروزی جوابی بود به بازی قبل.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: به خاطر اتفاقات پایان بازی و دو گلی که از ایران دریافت کردیم ناراحت هستم.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است این تیم می‌تواند در جام جهانی به نتایج ناامید کننده در لیگ ملت‌های اروپا پاسخ بدهد اما به یک شرط.
وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 است.
کارلوس کی‌روش در گفتگو با رسانه انگلیسی و در پاسخ به سوالی شیطنت آمیز مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران اجازه دارند علیه قوانین کشور عمل کنند، گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است
کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در سخنانی تصریح کرد: به خرابکاری انگلیس در «نورد استریم» پاسخ متناسب خواهیم داد.
انگلیس و ولز اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای اقدام حمایتی از اتفاقات ایران در جام جهانی نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست سکوت کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس هشدار داد که روسیه می‌تواند از همه جهات از جمله هوایی، این کشور را هدف قرار دهد، اما در عین حال مدعی شد حملات احتمالی مسکو با پاسخ محکم ناتو روبرو می‌شود.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا گفت: آمریکا در حال هماهنگی و رایزنی با متحدان اروپایی امضاکننده این توافق (انگلیس، فرانسه و آلمان) است.
باشگاه چلسی که پیگیر جذب مهدی طارمی مهاجم ایران بود، با پاسخ منفی باشگاه پورتو مواجه شد و این بازیکن باوجود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس فعلا در پرتغال ماندنی است.
به تازگی "سایمون شرکلیف"، سفیر انگلیس در تهران در جلسه با اعضاء اتاق بازرگانی گفت: به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ