رسانه های افغانستان از وقوع و ادامه درگیری‌ های سنگین در پایتخت افغانستان و محاصره یک ساختمان از سوی نیروهای امنیتی طالبان خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
درگیری مسلحانه میان نیروهای شورای ریاست جمهوری و نیروهای «تیپ ۴۴۴» در طرابلس، پایتخت لیبی، از روز گذشته (دوشنبه) تا کنون، دست‌کم ۲۷ تن کشته و ۱۰۶ نفر زخمی در پی داشته است.
در درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه نظامی- امنیتی در طرابلس پایتخت لیبی چهار نیروی نظامی کشته و دست‌کم 18 غیرنظامی زخمی شدند.
تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بدپوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای خطرناک درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان و سوء استفاده اشغالگران صهیونیست از این درگیری‌ها هشدار داد.
با وجود تلاش گروه‌های لبنانی و فلسطینی برای آتش بس در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان، گزارش‌های رسانه‌ای از تداوم درگیری‌های پراکنده در این اردوگاه حکایت دارند.
درگیری‌های مسلحانه میان عناصر مسلح وابسته به جنبش فتح و یک گروه مسلح دیگر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از سرگرفته شد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
در حالی که آتش‌بس هفت روزه در سودان از شامگاه دوشنبه وارد مرحله اجرا شده است، منابع رسانه‌ای از پرواز جنگنده‌ها و درگیری‌های پراکنده در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
در این گزارش عکس های منتخب از درگیری‌های پراکنده در سودان را می بینید.
با وجود اینکه قرار است امروز شنبه گفتگوهایی میان دو طرف درگیر در سودان به میزبانی عربستان برگزار شود، منابع خبری از تشدید درگیری‌ها در خارطوم خبر می‌دهند.
منابع محلی از وقوع انفجارهای مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها با سلاح سنگین در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
در پی ادامه درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت سودان، مقامات دولتی اعلام کردند که همه ادارات و موسسات دولتی در این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
وزارت دفاع روسیه از تلفات سنگین ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته خبر داد.
همزمان با تداوم روند تخلیه اتباع خارجی از سودان، منابع رسانه‌ای از آغاز مجدد درگیری‌ها با انواع سلاح سبک و سنگین در اطراف کاخ ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
مانند سایر نقاط حساس منطقه، هر دو ارتش در درگیری‌های اطراف باهموت بیشتر از سیستم‌های توپخانه، تانک، خمپاره و سایر سلاح‌ها استفاده می‌کنند.
ویدئویی از درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد بین افراد مسلح وابسته به جریان صدر و نیرو‌های امنیتی منتشر شده به نحوی که افراد مسلح با انواع سلاح‌های سبک و سنگین ازجمله آر پی جی به مقابله با نیرو‌های امنیتی پرداخته اند. این در حالی است که ساعاتی پیش مقتدی صدر طی سخنانی خواستار عقب‌نشینی طرفدارانش از منطقه سبز بغداد شد و تصریح کرد: در عرض یک ساعت طرفداران صدر باید از اطراف منطقه سبز و پارلمان عقب نشینی کنند و گرنه من از آنها تبری می‌جوییم. او گفت که من یک شهروند عراقی هستم و دیگر در سیاست دخالت نمی‌کنم و کناره گیری من از سیاست، یک کناره گیری شرعی براساس موضع مرجعیت دینی است.
منابع عراقی صبح امروز از ورود خودروهای حامل سلاح‌ نیمه سنگین از نوع تیربار متعلق به سرایا السلام به اطراف منطقه سبز بغداد خبر داده و شدت درگیری ها در این منطقه را در حال افزایش گزارش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ