منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
انسیه خزعلی به اهمیت بازی در خانواده اشاره کرد و گفت: بازی چیز کمی نیست و بخشی از اقتصاد خانواده و وقت خانواده صرف بازی می‌شود. یکی از مشکلاتی که داریم بازی‌هایی است که خشونت و ناآرامی را در بچه‌ها ترویج می‌کند. در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.
برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار تصاویری از نوشته‌هایی توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس جدید اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد. برخی از آنها همچنین خواستار عذرخواهی و استعفای سلاح‌ورزی شدند.
پلیس و معترضان در داکار، پایتخت سنگال، در حالی که ناآرامی ها پس از حکم زندان برای عثمان سونکو، سیاستمدار مخالف دولت اوج گرفت، درگیر شدند.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
با تداوم اعتراضات در کشور پرو، چند تن کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
برخی آشوبگران به بهانه فوت مرحومه «نسرین قادری» بانوی ۳۵ ساله مریوانی که روز جمعه در خانه اش در تهران درگذشت، امروز یکشنبه با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر مریوان را ناآرام کردند.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز امروز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی ادامه پیدا کرد که تا ساعت ۸ امشب درگیری‌ها در محوطه دانشگاه ادامه داشت. در این میان، گروهی از دانشجویان معترض با دانشجویان نزدیک به بسیج دانشجویی در دانشگاه درگیر شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
منابع عراقی صبح امروز از آغاز مجدد ناآرامی ها در بغداد با حضور جمعی از هواداران جریان صدر در نزدیکی پل الجمهوریه خبر دادند.
سردار حسن زاده از مجروحیت ۱۸۵ بسیجی در ناآرامی های اخیر تهران خبر داد و گفت: اغتشاشگران چون به نتیجه نرسیده‌اند الان در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند.
استاندار ایلام از دستگیری ۱۸۰ نفر در جریان ناآرامی های اخیر در استان خبر داد و گفت: طی بررسی های انجام شده تعدادی از این افراد که نقش چندانی در اغتشاشات نداشتند، آزاد شدند.
خبرنگار شبکه المیادین در بغداد با اشاره به ازسرگیری درگیری های شدید در منطقه سبز بغداد، از فلج شدن پایتخت عراق در اثر تداوم ناآرامی ها خبر داد.
رسانه ها اعلام کردند، هشت تن در تظاهرات و تجمع اعتراضی روز دوشنبه در منطقه سبز بغداد کشته شدند.
رسانه ها اعلام کردند، هشت تن در تظاهرات و تجمع اعتراضی روز دوشنبه در منطقه سبز بغداد کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ