با وجود اینکه قرار است امروز شنبه گفتگوهایی میان دو طرف درگیر در سودان به میزبانی عربستان برگزار شود، منابع خبری از تشدید درگیری‌ها در خارطوم خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان نیروهای ارتش به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو جریان دارد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
همزمان با نقض آتش‌بس ۷۲ ساعته در سودان لحظاتی قبل از پایان آن، منابع محلی از مذاکره طرفین درگیری در این کشور برای دستیابی به توافق آتش‌بس جدید به مناسبت عیدقربان خبر دادند.
منابع خبری از تشدید درگیری میان نیروهای ژنرال عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو خبر دادند.
ساعاتی پیش از شروع فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس، تنش برای خرید بلیت در ورزشگاه آزادی بالا گرفته و ترافیک سنگینی اطراف استادیوم ایجاد شده است.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
تلویزیون افغانستان اعلام کرد در درگیری دیروز ١٢ نفر کشته و ٣۶ نفر زخمی شده‌اند.
آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در خصوص اتفاقات مسابقات انتخابي تيم ملي و مسابقات بين المللي مستر كاپ اعلام شد.
منابع خبری از درگیری شدیدی خبر دادند که میان نیروهای پشتیبانی سریع و ارتش سودان در پایتخت این کشور جریان دارد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه تاتنهام و برایتون را به دلیل دعوا و درگیری شدید نیمکت‌های دو تیم در جریان دیدار اخیرشان در لیگ برتر با جریمه نقدی سنگین مجازات کرد.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد درگیری رخ داده بین دو عضو تیم ملی گفت: تصمیم گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
امیرحسین زارع به دلیل درگیری در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی با یکی از هم تیمی های خود موقتا از اردو کنار گذاشته شد.
درگیری لفظی په‌په رینا با وینیسیوس در جریان بازی دیشب ویارئال-رئال مادرید که پس از پایان بازی نیز ادامه داشت، بهانه‌ای شد تا صفحه توییتر رسمی رئال مادرید به رینا کنایه بزند.
درگیری عجیب شب گذشته فران تورس با استفان ساویچ ممکن است برای هر دو بازیکن گران تمام شود.
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
منابع مصری از درگیری شدید میان نیروهای مصری و داعشی ها به دنبال تسلط تکفیری ها بر برخی مناطق در شهر القنطره در استان اسماعیلیه این کشور خبر دادند.
دو هوادار فیورنتینا که با لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، درگیر شدند و تا مرکز کتک زدن او هم پیش رفتند، شناسایی و مجازات شدند.
منابع عراقی صبح امروز از ورود خودروهای حامل سلاح‌ نیمه سنگین از نوع تیربار متعلق به سرایا السلام به اطراف منطقه سبز بغداد خبر داده و شدت درگیری ها در این منطقه را در حال افزایش گزارش کردند.
رسانه های افغانستان از وقوع و ادامه درگیری‌ های سنگین در پایتخت افغانستان و محاصره یک ساختمان از سوی نیروهای امنیتی طالبان خبر می دهند.
رسانه های افغانستان از وقوع و ادامه درگیری‌ های سنگین در پایتخت افغانستان و محاصره یک ساختمان از سوی نیروهای امنیتی طالبان خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ