منابع عراقی صبح امروز از ورود خودروهای حامل سلاح‌ نیمه سنگین از نوع تیربار متعلق به سرایا السلام به اطراف منطقه سبز بغداد خبر داده و شدت درگیری ها در این منطقه را در حال افزایش گزارش کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع امنیتی از استقرار گسترده نیروهای حشدشعبی در نوار مرزی با سوریه همزمان با تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در این منطقه خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان بر حقوق عامه زوار حسینی تاکید کرد و گفت: علاوه بر شعبه کشیک آبادان نیز شعب کشیک دادسرا و دادگاه در خرمشهر و مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شود.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از استقرار میز خدمت جهت پذیرش مدارک جامانده داوطلبان آزمون استخدامی خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
وزیر دفاع کره شمالی اعلام کرد: با استقرار زیردریایی اتمی آمریکا در سواحل کره جنوبی در آستانه استفاده از سلاح هسته ای قرار گرفته‌ایم.
نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، اعلام کرد که واشنگتن با استقرار تسلیحات اتمی جدید در کره جنوبی شرایط را به سمت تنش می‌برد.
رؤسای جمهور لیتوانی، لتونی و لهستان در نامه‌ای خطاب به «ینس استولتنبرگ» به‌بهانه استقرار تسلیحات اتمی در بلاروس، خواستار تقویت جناح شرقی ناتو شدند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه، استقرار تسلیحات هسته‌ای غرب در لهستان را نگران‌کننده توصیف کرد.
نخست‌وزیر لهستان به استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور چراغ سبز نشان داد.
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی روسیه در خاک بلاروس هشدار داد که تهدید رئیس‌جمهور روسیه به استقاده از سلاح اتمی، تهدیدی واقعی است.
یک وب‌سایت آمریکایی در مطلبی به بررسی انگیزه‌های روسیه از انتقال تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی به بلاروس و همچنین دلایل این اقدام پرداخته است.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
روسیه انتقادات آمریکا از برنامه مسکو برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در بلاروس را بی‌اهمیت توصیف و تاکید کرد که واشنگتن‌ها سال‌هاست که مشابه همین تسلیحات را در اروپا مستقر کرده است.
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید واشنگتن استقرار تسلیحات هسته‌ای غیرراهبردی روسیه در خاک بلاروس را محکوم می‌کند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند وزرای دفاع روسیه و بلاروس امروز سند استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی مسکو در بلاروس را امضاء کردند.
مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا خواستار استقرار مجدد تسلیحات اتمی آمریکا در کره جنوبی به عنوان پیام هشدار به کره شمالی شد.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که غرب استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در اروپا را به یاد نمی‌آورد اما با تصمیم مسکو برای تاسیس زرادخانه در بلاروس از کوره در می‌رود!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از طرح روسیه برای استقرار تسلیحات اتمی تاکتیکی در بلاروس انتقاد کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشستی که درباره تصمیم روسیه برای استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در بلاروس برگزار شده بود، گفت: «بله، ما تایید می‌کنیم که هیچ برنده‌ای در جنگ هسته‌ای وجود نخواهد داشت».
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: صادر کنندگان تسلیحات و دامن زنندگان به استمرار جنگ‌ها با جعل خبرها به دنبال توجیح عملکرد یکجانبه و خطای خود در طراحی جنگ و استمرار آن هستند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که بازرسان آژانس انرژی اتمی می توانند عدم استقرار تسلیحات نظامی روسیه در نیروگاه زاپروژیا را تایید کنند.
وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که کشورش پس از پیوستن به ناتو، مانند دانمارک و نروژ اجازه استقرار تسلیحات هسته ای در خاک کشورش را نخواهد داد.
لاوروف به تلاش دیرینه کشور‌های غربی برای استقرار یک حکومت نئونازی شدیدا ضد روس اشاره کرد و در ادامه گفت، غربی‌ها با سیل ارسال تسلیحات مدرن به کی‌یف به دنبال تشکیل چنین حکومتی در اوکراین هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ