در حالی که آتش‌بس هفت روزه در سودان از شامگاه دوشنبه وارد مرحله اجرا شده است، منابع رسانه‌ای از پرواز جنگنده‌ها و درگیری‌های پراکنده در مناطق مختلف این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
درگیری مسلحانه میان نیروهای شورای ریاست جمهوری و نیروهای «تیپ ۴۴۴» در طرابلس، پایتخت لیبی، از روز گذشته (دوشنبه) تا کنون، دست‌کم ۲۷ تن کشته و ۱۰۶ نفر زخمی در پی داشته است.
در درگیری‌های مسلحانه بین دو گروه نظامی- امنیتی در طرابلس پایتخت لیبی چهار نیروی نظامی کشته و دست‌کم 18 غیرنظامی زخمی شدند.
به دنبال وقوع درگیری‌های شدید میان شبه نظامیان وابسته به ترکیه و آمریکا در استان الحسکه سوریه تعدادی از هر دو طرف کشته شدند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به پیامدهای خطرناک درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان و سوء استفاده اشغالگران صهیونیست از این درگیری‌ها هشدار داد.
با وجود تلاش گروه‌های لبنانی و فلسطینی برای آتش بس در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان، گزارش‌های رسانه‌ای از تداوم درگیری‌های پراکنده در این اردوگاه حکایت دارند.
درگیری‌های مسلحانه میان عناصر مسلح وابسته به جنبش فتح و یک گروه مسلح دیگر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان از سرگرفته شد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
در پی راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در قدس اشغالی، در جریان درگیری‌های پراکنده امروز جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها، ۳۸ فلسطینی اهل نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.
در این گزارش عکس های منتخب از درگیری‌های پراکنده در سودان را می بینید.
سودان تریبون در این باره گزارش داد که پس از گذشت چند ساعت از اجرای آتش‌بس در سودان، درگیری‌های پراکنده‌ای در خارطوم و ام درمان آغاز شده است.
بدنبال شدت گرفتن تنش‌ها، عربستان و مصر پروازهای خود به سودان را متوقف کردند.
منابع خبری صبح امروز از تشدید درگیری‌های مسلحانه در خارطوم پایتخت سودان و شهر مروی در جنوب این کشور خبر دادند.
هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلفات درگیری‌های جبل صبیح به ۲۱۶ نفر افزایش یافت.
در میانه های دیدار استقلال و تراکتور، یک درگیری در زمین مسابقه رخ داد که علت آن هنوز نامشخص است.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که مجری عملیات کریات اربع یکی از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بوده است.
به دنبال التهابات و درگیری‌های پراکنده به وجود آمده بعد از مراسم چهلم، به جهت ملاحظات امنیتی اینترنت شهر سقز قطع شد.
گفته شده در میان آسیب دیدگان ۴ افسر، ۱۱۸ نظامی عراق و ۱۱ غیرنظامی دیده می‌شود.
درگیری در مرز این دو کشور که از دهه ۱۹۸۰ میلادی بر سر سر منطقه قره باغ کوهستانی در جنگ بوده‌اند، شامگاه دوشنبه از سرگرفته شد.
منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین به سمت یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جرزیم در نابلس خبر دادند.
منابع بیمارستانی اعلام کردند که با توجه به وخامت اوضاع جسمانی برخی از زخمی‌ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به درگیری‌های مسلحانه امروز در شهر نابلس تاکید کرد که این درگیری ها ثابت کرد نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و روز به روز تشدید می شود.
رسانه های افغانستان از وقوع و ادامه درگیری‌ های سنگین در پایتخت افغانستان و محاصره یک ساختمان از سوی نیروهای امنیتی طالبان خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ