بهمن موتور از پیش‌ ثبت‌نام طرح فروش نقدی و تحویل فوری محصولات خود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق گفت: محصولات زیستی ایران به ۱۷ کشور دنیا صادر می‌شود و ایران رتبه چهارم آسیا در تولید داروهای زیستی را دارد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
یک شرکت دانش‌بنیان توانست با تولید پمپ‌های مگنتی گریز از مرکز و کاترهای پلیمری، یک نیاز عمده صنایع نفتی و پتروشیمی را تامین کند.
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
ستاد توسعه فناوری نانو ۵ حوزه پرطرفدار خارجی ها که منجر به صادرات محصولات نانویی شدند را اعلام کرد.
سخنگوی انجمن صنایع فراورده های لبنی گفت: با وجود افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش هزینه های تولید تا پایان ماه مبارک رمضان قیمت محصولات لبنی تغییری نخواهد داشت.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند.
محصولات بهمن مدرن و در شان مردم رشت است
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
نوروبیون نام تجاری مکمل‌هایی است که حاوی ترکیبی از ویتامین‌های گروه B هستند که سبب افزایش سلامت عمومی بدن شود.
ایران در فهرست صادر کنندگان محصولات لبنی به ژاپن قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف محصولات شیلات نسبت به استاندارد جهانی پایین بوده در حالی که ظرفیت تولید کشور حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.
در ادامه طرح تحول کیفی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو و به منظور یک‌پارچه سازی نظارت‌های کیفی، محصولات ایران خودرو دیزل در دامنه ارزش‌یابی معاونت کیفیت ایران خودرو قرار گرفتند.
پنج مدل از محصولات پرمتقاضی گروه بهمن در بخشنامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آذر ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.
بهمن موتور از فروش برخی محصولات پرطرفدار خود با روش حمایت از جوانی جمعیت و خانواده خبر داد.
محصولات پرطرفدار بهمن با روش حمایت از جوانی جمعیت به فروش می‌رسد
ساداتی نژاد گفت: وزارت جهاد قصد دارد با شناسنامه‌دار کردن بسترهای تولید به سمت محصول کشاورزی، باغی و دامی سالم برای مردم برود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سازمان ملی استاندارد محصولات و خدمات دانش‌بنیان را باید برمبنای استانداردهای دنیا انطباق بدهد.
هیأت وزیران فهرست مواد و محصولات معدنی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به‌صورت خام و نیمه‌خام را که مشمول معافیت مالیات بر درآمد حاصل از صادرات هستند، تعیین کرد.
هیأت وزیران فهرست مواد و محصولات معدنی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به‌صورت خام و نیمه‌خام را که مشمول معافیت مالیات بر درآمد حاصل از صادرات هستند، تعیین کرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه بازارسازی شرکتهای دانش بنیان و اتصال آنها به کارگزاران از برنامه های ما است، گفت: همچنین توجه جدی به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داریم.
رییس جمهور تاتارستان، با بیان این‌که در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌هایی که علیه روسیه وضع شده است، تامین خودروی سواری با قیمت رقابتی از موضوعات مهم و حساس است، گفت: محصولات ایران خودرو می‌تواند پاسخ‌گوی نیازمندی ما در بازار خودرو باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ