در ادامه طرح تحول کیفی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو و به منظور یک‌پارچه سازی نظارت‌های کیفی، محصولات ایران خودرو دیزل در دامنه ارزش‌یابی معاونت کیفیت ایران خودرو قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
فهرست قیمت های جدید ۲۹ محصول شرکت ایران خودرو اعلام شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه ایران خودرو ابلاغ شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تجهیز محصولات این گروه صنعتی به دو استاندارد چراغ روشنایی در روز (دی لایت) و چراغ اتوماتیک (چراغ موقعیت عقب و سنسور نور) از ۲۰ اسفندماه خبر داد.
شرکت ایران خودرو دیزل از اجرای طرح پیش‌فروش انواع محصولات خود از روز دهم اسفندماه و به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
مقایسه تیراژ تولید ایران خودرو دیزل طی شش ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۱ نسبت مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر رشد ۴۰۰ درصدی تیراژ تولید محصولات این شرکت و توقف تولید خودروهای ناقص است.
شرکت سایپالجستیک به عنوان متولی حمل و نقل و لجستیک گروه خودروسازی سایپا، برای نخستین بار محصولات سایپا و ایران‌خودرو را به صورت مشترک از تهران به نمایندگی‌های مختلف سراسر کشور، حمل خواهد کرد.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
هم‌زمان با اعزام کاروان امدادرسانی اربعین به مناطق مرزی عراق، «گواه‌یار»، ناوگان امدادی خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل برای ارایه خدمات به محصولات این شرکت با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو راه‌اندازی شد.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
گروه صنعتی ایران خودرو با هشت محصول سواری و آپشنال در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر خواهد شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده که در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق به فروش خواهد رسید.
بورس دیروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در حالی به کار خود پایان داد که شاخص‌ها همگی کاهش جزئی را تجربه کردند و قرمزپوش بسته شدند. در گفتگو با طاهره جهانی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
١۴ مصدوم در تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین-تهران
دکتر رحیمی کارشناس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص زمان و مکان اولین عزاداری امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا را توضیح می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ