دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق گفت: محصولات زیستی ایران به ۱۷ کشور دنیا صادر می‌شود و ایران رتبه چهارم آسیا در تولید داروهای زیستی را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی با هدف حمایت از توسعه محصولات دانش‌بنیان در حوزه زیست فناوری کشاورزی، ایجاد زنجیره ارزش و تولید نهال سالم و اصیل ۲۶ تا ۲۸ تیر برگزار می شود.
سید عادل مولا معاون محیط‌زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم وضعیت نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب‌بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک (برنج) بسیار بیشتر از سایر محصولات آب‌بر به منابع آبی استان ضرر می‌زند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
یک شرکت دانش‌بنیان توانست با تولید پمپ‌های مگنتی گریز از مرکز و کاترهای پلیمری، یک نیاز عمده صنایع نفتی و پتروشیمی را تامین کند.
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای سرشار از غذاهای گیاهی مانند سبزیجات، میوه‌ها و غلات است و به طور کلی محصولات حیوانی کمی را در خود دارد؛ هرچند شهروندان هر کشوری بنا به عادات غذایی رایج خود به شکلی متنوع از آن بهره می‌گیرند.
سخنگوی انجمن صنایع فراورده های لبنی گفت: با وجود افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش هزینه های تولید تا پایان ماه مبارک رمضان قیمت محصولات لبنی تغییری نخواهد داشت.
یک کارشناس حوزه سلامت گفت: استدلال هایی مانند مصرف پایین محصولات آلوده به سموم پرخطر تاثیری در سلامت انسان ندارد، اشتباه است.
یک کارشناس حوزه سلامت گفت: استدلال هایی مانند مصرف پایین محصولات آلوده به سموم پرخطر تاثیری در سلامت انسان ندارد، اشتباه است.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: طی دو تا سه سال آینده از واردات محصولات پلاسمایی بی‌نیاز می شویم که این یک اقتصاد و امنیت بسیار بزرگی را نیز به ارمغان خواهد آورد.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری گفت: طی دو تا سه سال آینده از واردات محصولات پلاسمایی بی‌نیاز می شویم که این یک اقتصاد و امنیت بسیار بزرگی را نیز به ارمغان خواهد آورد.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند.
محصولات بهمن مدرن و در شان مردم رشت است
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با بیان اینکه ۷۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه بیوتکنولوژی فعالیت می‌کنند گفت: محصولات زیستی این شرکت‌های دانش بنیان تاکنون به ۱۷ کشور صادر شده است.
با تشکیل کارگروه توسعه زیست بوم، برنامه حمایت از توسعه کسب و کار و تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه علوم و فناوری های شناختی در دستور کار قرار گرفت.
سابقه زیست در بعضی از روستا‌های شمیران، به هزاره اول و دوم قبل از میلاد برمی‌گردد؛ در بعضی از روستا‌های شمیران تا ۳هزار و ۵۰۰سال سابقه زیست انسان قطعی است. انسان‌هایی که در اینجا زندگی می‌کردند تمدن شبانی داشتند و روزگارشان را با دامداری و کشاورزی می‌گذراندند. شمیران به دلیل داشتن روددره‌های متفاوت امکان برقراری باغات و اراضی کشاورزی و همچنین رشد محصولات متنوع و فعالیت روستاییان در حوزه دامداری را فراهم می‌کرد.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد ۲۷۰ پروژه برای بهبود کیفیت محصولات کشاورزی اجرا می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، مصوبه این شورا درباره نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرای ۱۰ پروژه ملی به واسطه فناوری اطلاعات را برای تولید محصولات زیستی دنبال می کند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ