رییس جمهور تاتارستان، با بیان این‌که در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌هایی که علیه روسیه وضع شده است، تامین خودروی سواری با قیمت رقابتی از موضوعات مهم و حساس است، گفت: محصولات ایران خودرو می‌تواند پاسخ‌گوی نیازمندی ما در بازار خودرو باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، نقشه راه گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش این گروه صنعتی را تشریح کرد.
بر اساس تعامل انجام شده بین وزارت صمت و شورای رقابت، قیمت کارخانه‌ای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو منتشر شد.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برخی اتهامات مبنی بر عرضه خارج از شبکه محصولات به برخی خواص و تحویل ۳۴ دستگاه خودرو هایما 8S به برخی مدیران این شرکت گفت: این مجموعه به هیچ عنوان خارج از چارچوب ها و مقررات جاری ابلاغی به شخص یا نهادی خودرو واگذار نکرده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ که با استانداردهای ۸۵ گانه هم‌خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم ایران خودرو به شمار می‌رود.
صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) اعلام کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در جشنواره جمعه‌های آپشن آپکو، قطعات و تجهیزات مورد نیاز محصولات خود را با استاندارد و کیفیت مناسب با تخفیف خریداری کنند.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
قرارداد صادرات دو هزاردستگاه از محصولات تارا و دنا به امضای مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رامون ولاسکز وزیر حمل و نقل ونزوئلا رسید.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودروهای تارا اتوماتیک و دستی، دنا، دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به کشور آذربایجان طی یک سال آینده خبر داد.
طرح تحول کیفیت که مهدی خطیبی ۹ ماه قبل و پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ کرد، سبب شد تا این خودروساز وارد مرحله تازه‌ای از تحولات و تغییرات شود که هدف از آن دست‌یابی به ایران خودرویی نوین است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا از ثبت سفارش خرید ۳۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه محصولات تارا و دناپلاس توسط مردم این کشور در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری ایران-ونزوئلا خبر داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، نسبت به ثبت‌نام محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات و انجام فرآیند قرعه‌کشی از طریق این شرکت تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
براساس نتایج ارزش‌یابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مردادماه و در نتیجه اقدامات بهبود صورت گرفته، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به تیرماه امسال به میزان سه درصد بهبود را تجربه کرده‌اند.
شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو (ایکاپ) با همکاری ایساکو، به دارندگان محصولات ۲۰۰۸، ۳۰۱ و ۵۰۸ از ۱۵ شهریور تا ۱۴ مهرماه سرویس دوره‌ای با اجرت رایگان ارایه می‌دهد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، از قرارداد شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.
سفیر ایران در روسیه با بیان این‌که ایران خودرو توانسته افتخارات زیادی را به ثبت برساند، گفت: خودروهایی که این شرکت تولید می‌کند با توجه به شرایط تحریم ها قابل افتخار است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد و به مانند هفته قبل، شمار شهر‌های قرمز صفر ماند، اما بر شمار شهر‌های آبی افزوده شد تا مشخص شود که وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است؛ اتفاقی خوشایند که با توجه به تعطیلات اخیر، دلچسب‌تر به نظر می‌رسد و نویدبخش روز‌های خوش بهاری برای هم میهنانمان است.
در پی درج آگهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ