سخنگوی انجمن صنایع فراورده های لبنی گفت: با وجود افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش هزینه های تولید تا پایان ماه مبارک رمضان قیمت محصولات لبنی تغییری نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک کارخانه مدرن فرآوری محصولات لبنی ضبط شده است، فرایند مدرن ساخت پنیر را در نمای نزدیک به نمایش می گذارد.
می‌رسد، نوزادان و کودکان نوپایی که آب یا محصولات لبنی قرار گرفته در مایکروویو را مصرف می‌کنند، بالاترین غلظت نسبی پلاستیک را می‌خورند.
سخنگوی انجمن صنایع لبنی به بیان توضیحاتی درباره میزان افزایش قیمت محصولات لبنی در سال جاری پرداخت و گفت اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.
بازار لبنیات سال گذشته ۱۶.۳ درصد کاهش یافت و امسال هم پیش بینی می شود با افزایش نرخ شیر خام این روند ادامه پیدا کند و آمار مصرف سرانه محصولات لبنی کمتر شود.
زمانی که صحبت از محصولات لبنی به میان می‌آید آیا تمایل به خرید محصولات پرچرب دارید یا کم چرب؟ برای بسیاری از مصرف کنندگان رفتن به سراغ گزینه‌های کم چرب می‌تواند گزینه‌ای "سالم تر" به نظر می‌رسد.
فائو در گزارشی از وضعیت تولیدات کشاورزی ایران اعلام کرد: ایران سیزدهمین تولیدکننده بزرگ گندم دنیا، سیزدهمین تولیدکننده بزرگ برنج و یازدهمین تولیدکننده بزرگ گوشت در آسیا و همچنین بزرگترین صادرکننده محصولات لبنی در این قاره بوده است.
مناقشه بر سر قیمت محصولاتی چون گندم، گوشت مرغ و صنایع لبنی از اخبار داغ بخش کشاورزی در هفته جاری بود.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی ۱۵ هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت‌های لبنی اعتنایی به این قیمت مصوب ندارند.
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
امروز نامه‌ای از سوی انجمن لبنی کشور منتشر شد که در آن از تولیدکنندگان این صنعت خواسته شده تا قیمت محصولات لبنی را بر پایه قیمت جدید شیر خام تعیین و عرضه کنند.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر مقابل دامداری‌ها از هر کیلو ۱۲ به ۱۵ هزار تومان موجب شده تا نرخ لبنیات تغییر کند و منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی محصولات لبنی باشیم.
محصولات لبنی که می‌توانند به افزایش کیفیت خواب شما کمک کنند عبارت‌اند از: ماست، پنیر محلی، شیر و پنیر کم‌چرب.
در نوشیدنی‌های گیاهی که از جودوسر، سویا، بادام، بادام هندی و سایر محصولات به جای لبنیات استفاده می‌شود، می‌توانند همچنان شیر تلقی شوند.
اگر فکر می‌کنید تنها منبع دریافت کلسیم محصولات لبنی هستند، در اشتباه هستید.
لبنیات منبع اصلی استخوان سازی است و هر فنجان شیر، ۲۸۰ میلی گرم کلسیم دارد. اما شما می‌توانید برای کسب ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم مورد نیاز روزانه از محصولات گیاهی نیز استفاده کنید.
لبنیات منبع اصلی استخوان سازی است و هر فنجان شیر، ۲۸۰ میلی گرم کلسیم دارد. اما شما می‌توانید برای کسب ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم مورد نیاز روزانه از محصولات گیاهی نیز استفاده کنید.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
علی عبدی با اشاره به اینکه تا پایان ماه رمضان طرح عرضه محصولات لبنی با تخفیف در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه دارد، گفت: این آمادگی را داریم تا عرضه محصولات لبنی با تخفیف در محل‌های مختلف به طور مستقیم صورت گیرد.
برخی شواهد نشان می‌دهند که محصولات لبنی به واسطه ایجاد التهاب در دستگاه گوارش می‌توانند موجب بروز یبوست در برخی افراد شود.
ایران در فهرست صادر کنندگان محصولات لبنی به ژاپن قرار گرفت.
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه اجزای خاص رژیم غذایی سالم را مصرف میوه ها و سبزیجات، غلات کامل، فیبر، لبنیات کم چرب و برخی غذاهای غنی از پروتئین، مانند آجیل، ماهی، و محصولات سویا دانست و گفت: مصرف مکمل ها شامل کلسیم ،منیزیم و انواع ویتامین ها به صورت معمول توصیه نمی شود مگر در موارد کمبود این مواد که پزشک تشخیص می دهد.
اکثر مطالعات موافق هستند که محصولات لبنی غنی از کلسیم می‌توانند احتمال ابتلا به رشد سلول‌های سرطانی در روده بزرگ و در نتیجه سرطان روده بزرگ را کاهش دهند. مکمل‌های کلسیم نیز ممکن است مفید باشند.
رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای روسیه از آمادگی شرکت های ایرانی برای تامین محصولات لبنی و کشاورزی جهت عرضه در این فروشگاه ها خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۲۰ هزار بسته لبنی میان خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ