احمد کامرانی از متهمان ترور محمدرضا پهلوی روز گذشته درگذشت و امروز در مزار دشت‌افروز زادگاهش ـ کاشان ـ به خاک سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مهم است اینکه نه می‌توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی ۶ میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن‌قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ‌های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم شدن امریکا را در مقابل ایران بی ارزش و صرفاً حرکت تبلیغاتی به حساب آورد.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
آرایش حزبی و گروهی در انتخابات مجلس دوازدهم چه شکل و شمایلی دارد و کدامین احزاب، جبهه‌ها، طیف‌ها و جناح‌ها تا به امروز در انتخابات اعلام حضور کرده و برای این آوردگاه مهم برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ پس از رخداد‌های اعتراضی تابستان و پاییز ۱۴۰۱ و شکل‌گیری انتقادات و تجمعات فراوان، بسیاری از تحلیلگران و فعالان سیاسی تصور می‌کردند، اصلاحاتی در روند کلی تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نفع مطالبات مردم شکل بگیرد.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انتشار تصویر متهم با دستور قضائی گفت: چنانچه افرادی از این زن فریبکار اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس قرار دهند
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
طی روز‌های گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.
این کارشناس پژوهشی با بیان اینکه متاسفانه در بین اقشار جوان و نوجوان این تصور ایجاد شده که این ماده اعتیادآور نیست، بیان می‌کند: از زمانی که این قبح‌زدایی انجام گرفته مصرف این ماده مخدر در جهان بالا رفته و از طرف دیگر میزان HTC (ماده روانگردان) موجود در گل نیز افزایش یافته است به طوری که مثلا در آمریکا در سال ۱۹۹۵ میزان HTC موجود در گل حدود ۴ درصد بوده و در سال ۲۰۰۵ به ۱۶ درصد رسیده است که این مهم بیانگر این است که بازار روانگردان بیشتری را می‌طلبد.
رئیسی گفت: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به غلط تصور می‌کنند که فقط آن‌ها توانایی انجام کار‌های مهم و پیچیده را دارند و این تصور را در رفتارشان نسبت به دیگر ملت‌ها اعمال و آن‌ها را تحقیر می‌کنند، اما امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از «ما می‌خواهیم، ما می‌دانیم و ما می‌توانیم» ملت ایران هستیم
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
پیش‌بینی آینده امری پرمخاطره است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری از افرادی که سعی می‌کنند آینده را پیش‌بینی کنند، این کار را با زبانی مبهم انجام می‌دهند؛ زبانی که به‌راحتی راه را برای تعبیر و تفسیر‌های مختلف باز می‌گذارد. کسانی که حدود یک قرن قبل زندگی می‌کردند، مطمئناً از تصور دنیای آینده هیچ ابایی نداشتند و نکته‌ی شگفت‌انگیز نه دقت پیش‌بینی‌های مردم حدود ۱۰۰ سال قبل، بلکه خوش‌بینی جمعی ما انسان‌ها است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
رییس مرکز طبی کودکان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا، گفت: رعایت نکات مهم بهداشتی مانند شست‌وشوی دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و ... بیش از قبل توصیه می‌شود. خانواده‌ها تصور می‌کنند که اکنون که از پیک شیوع کووید ۱۹ عبور کرده‌ایم، نیازی به رعایت این دستورالعمل‌ها نیست، در حالی که اکنون با آنفلوآنزا مواجهیم
روز شنبه ۷ آبان‌ماه ناسا گزارشی از تشکیل ابر ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران منتشر کرد که پس از بررسی محدوده در تصویر انتشار یافته مشخص شد این آلودگی حدوداً بر فراز مجتمع پردازش زباله آرادکوه تجمع یافته که از سال ۱۳۴۲ مرکز انباشت، زباله‌سوزی و دفن پسماند استان تهران است.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
اولین صحنه مهم نیمه دوم بین دو تیم استقلال و نساجی خیلی زودتر از حد تصور رخ داد.
توانایی روبات‌ها برای مدل‌سازی خود بدون کمک مهندسان به دلایل زیادی مهم است، زیرا نه تنها باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود، بلکه به ربات اجازه می‌دهد تا با فرسودگی خود هماهنگی داشته باشد و حتی آسیب را شناسایی و جبران کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ