حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:امروز جریان مقابله با پیامبر(ص) و قرآن، همان استکبار آمریکا و انگلیس هستند که در عناد با اسلام نظیری ندارند و خداوند اهانت‌کنندگان به قرآن را تأدیب خواهد کرد.
امام جمعه اهواز گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.موسوی‌فرد بیان کرد: خداوند سبحان، عالم هستی را خلق کرده و راهنمایانی برای انسان قرار داده تا بتوانند به سعادت راه یابند اما متاسفانه این ریل‌گذاری پیامبر (ص) را منحرف کرده‌اند.
یکی از میراث‌های ناملموس پایتخت که در دیگر نقاط کشور هم اجرا می‌شد و در سال ۱۳۹۱ و با شماره ۷۹۲ به ثبت میراث ملی رسیده است، جشن گاهنبار است. پیروان آئین زرتشت معتقدند خداوند آفرینش جهان مادی را در ۶ گاهنبار به انجام رسانده و در ۶ مقطع مختلف سال این روز را جشن می‌گیرند. این جشن هنوز در آتشکده تهران برگزار می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
«خضر عدنان» که در زندان رژیم صهیونیستی بر اثر بی توجهی پزشکی به اوضاع وخیم وی به شهادت رسید در وصیت‌نامه خود وعده پیروزی به ملت فلسطین داد.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح دعای روز ششم «اَللّهُمَّ لا تَخْذُلْنی فیهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصِیَتِکَ» می‌گوید: خدایا، من را به واسطه تعرض گناه خوارم نکن، گناه آدم را خوار و عبادت و بندگی آدم را عزیز می‌کنند. اگر اهل طاعت و بندگی شوید، عزیز می‌شوید؛ اما اگر اهل گناه باشید، کسی دوستتان ندارند.
امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت و این سرمایه عظیم ملی و پایگاه مستحکم اجتماعی به یاری خداوند از تنگناهای اقتصادی خارجی عبور خواهد کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد: «بشار اسد در این تماس از پادشاه بحرین به خاطر احساسات برادرانه تشکر و قدردانی کرد و از خداوند متعال خواست بحرین و مردم آن را از هرگونه آسیب حفظ کند.»
تایباد ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی‌زد.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
احمد خاتمی؛ امام جمعه تهران گفت: ولی فقیه اگر حکمی صادر کرد و فردی آن را نپذیرد، کوچک شمردن حکم خداوند است و در حقیقت به انبیاء رد گفته است و ایستادن در برابر خداوند است.
ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل در پیامی خطاب به مسی نوشت که او جام را بالای سر خواهد برد.
نشریه معتبر فرانسوی به ستاره تیم ملی این کشور لقب جالبی داد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسلما از فتنه و جنگ رخ داده به برکت وعده خداوند حتما پیروز بیرون می‌آییم.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگاه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
هر کس برای خدا کار کند، خدا نام او را در تاریخ بلند نگه می‌دارد، ولو اینکه در مدت کوتاهی، تحت ظلم و ستم و فشار و اهانت باشد اما خداوند در صحنه تاریخ پاسخ می‌دهد و جبران می‌کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
بارش‌های شدید باران به صورت منقطع از بامداد ۶ مرداد ماه جاری در سطح شمیرانات آغاز و همچنان ادامه دارد.
هجدهمین غروب رمضان 1443 هجری قمری فرا رسید تا در آستانه شب ضربت خوردن مولا علی (ع) و نخستین شب از لیالی قدر، مردم روزه دار در درگاه خداوند متعال برای رقم خوردن سرنوشت نیک در یک سال پیش رویشان دعا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ