آرایش حزبی و گروهی در انتخابات مجلس دوازدهم چه شکل و شمایلی دارد و کدامین احزاب، جبهه‌ها، طیف‌ها و جناح‌ها تا به امروز در انتخابات اعلام حضور کرده و برای این آوردگاه مهم برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ پس از رخداد‌های اعتراضی تابستان و پاییز ۱۴۰۱ و شکل‌گیری انتقادات و تجمعات فراوان، بسیاری از تحلیلگران و فعالان سیاسی تصور می‌کردند، اصلاحاتی در روند کلی تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نفع مطالبات مردم شکل بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحرین که به مدت چند صد سال تحت حاکمیت ایران قرار داشت، در زمان حکومت پهلوی به یک کشور مستقل تبدیل شد.
اقدام غیرحرفه ای هافبک عراقی تراکتور تبریز مورد انتقاد طیف گسترده ای از هواداران این تیم قرار گرفته است.
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
پروژه ترویج کشف حجاب که برخی بازیگران دم‌دستی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، ذاتاً پروژه حزب صهیونیستی- انگلیسی بهائیت است و عجیب است که حزب کارگزاران تا این حد با فرقه صهیونیستی- انگلیسی مذکور پیوند خورده است. این پیوند البته در تعامل کاملاً نزدیک امثال فائزه هاشمی با عناصر بهایی کاملاً مشهود است، همچنان که در تأکید حرمت‌شکنی روز عاشورای سال ۸۸ توسط برخی افراطیون مدعی اصلاحات هم آشکار شد.
سه بازیگر سریال پایتخت قبل از بازی با استقلال در اردوی نساجی مازندران حاضر شدند.
مدیرعامل ایرانسل با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان گفت: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی‌ویک‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح تأثیر سهم اقتصاد دیجیتال در اقتصاد جهان تأکید کرد: با رشد همه جانبه فناوری‌های دیجیتال، تغییر آشکاری در بین بازیگران اصلی بازارهای جهانی به وجود آمده است. در سال‌های نه چندان دور، اقتصاد به شدت تحت تأثیر صنایع دیگری بود، اما اکنون شرکت‌های دیجیتال سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، که این امر منجر به رشد و پیشرفت اقتصاد دیجیتال شده است.
پاول فرناندز، کارشناس داوری اسپانیایی، مدعی شده که گل منچسترسیتی کاملا درست بوده و اعتراض بازیکنان رئال بی‌مورد است.
در احضاریه ارسال‌شده برای کتایون ریاحی آمده بود که او باید «با توجه به گزارش ضابطین و مستندات و ادله ارائه‌شده جهت انجام تحقیقات درخصوص موضوع حضور در معابر و انظار عمومی بدون حجاب شرعی» در دادگاه حضور یابد. اتهامی که شامل‌حال پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، افسانه بایگان و شقایق دهقان هم شد.
تحلیل‌گر مسائل آمریکا می‌گوید هنوز قضاوت جامع درباره پیامدهای افشای اطلاعات محرمانه پنتاگون زود است، اما قطعا پشت چنین افشاگری‌هایی طیفی از بازیگران از دولت‌ها تا جریان‌های داخلی حضور دارند.
ودانت پاتل، از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا تعمیق روابط میان روسیه و بازیگرانی مانند ایران را باعث نگرانی عمیق خوانده است.
هانده ارچل ، سرنای ساریکایا و پینار دنیز بازیگران مشهور ترکیه به هموطنان زلزله‌زده‌شان کمک‌رسانی کردند.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.
رئیس پارلمان اروپا در بحبوحه رسوایی فساد مالی در این پارلمان، مدعی شد که برای حصول اطمینان از اینکه بازیگران خارجی نمی‌توانند «قانونگذاران را بخرند»، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد!
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی‌ آی) امروز ادعا کرد که روسیه و چین در انتخابات میان دوره‌ای کنگره دخالت می کنند.
مشرق نیوز نوشت: برخی اطلاعات جدید، از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند حکایت دارد.
در حالی که قدرت‌های بزرگ همواره بر خلع سلاح هسته‌ای تاکید می‌ورزند که خود هر روزه بر زرادخانه‌های هسته‌ای خود می افزایند تا جایی که ۱۳ هزار سلاح اتمی تنها در اختیار ۹ بازیگر است.
رئیس قوه قضائیه گفت:فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند ،مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کسب‎‌وکارهای دانش‌بنیان به یکی از کلیدی‌ترین بازیگران اقتصاد کشور تبدیل شده‌اند.
معاون باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد صدا وسیما برخلاف ادعای امروز هیچ پولی به باشگاه‌ها پرداخت نکرده است.
معاون دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه با فضای اتهام زنی مخالفیم، گفت: تاکید ما به وزارت ارشاد و سازمان سینمایی این بوده که به موضوعات صنفی و اختلاف داخلی و حرفه ای رسیدگی کنند.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ