آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار با پیراهن پاس تهران کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
گروهک تروریستی «جیش الظلم» دو روز پیش با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.
مجله ورلد ساکر در شماره جدید خود به حضور قلعه‌نویی در تیم ملی ایران اشاره کرده است.
مشخص نیست که آیفون اولترا جایگزین آیفون پرو مکس می‌شود یا اپل از سال آینده تعداد گوشی‌های جدید آیفون را به پنج دستگاه می‌رساند.
رسانه‌‎های ترکیه تصاویر جدیدی از رئیس‌جمهور این کشور چند روز پس از ابتلا به عفونت معده منتشر کردند.
ناسا،واضح‌ترین عکس از خورشید را منتشر کرد.
سیاوش صفاریان پور در توییتر خود تصویری از لحظه تولد ستارگان را منتشر کرده است.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
قوانین هوانوردی هند به خلبانان این امکان را می‌دهد که در کابین خلبان غذا و نوشیدنی بخورند، اما این کار باید طبق دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شود. به عنوان مثال، فنجان ها باید درپوش داشته باشند تا از ریختن احتمالی آن بر روی تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.
عکس واقعی و واضح از رییسعلی دلواری منتشر شد
رئیس دفتر رئیس جمهور دوران اصلاحات به انتشار عکس پرویز ثابتی از روسای معروف ساواک بعد از ۴۴ سال واکنش نشان داد.
رئیس دفتر رئیس جمهور دوران اصلاحات به انتشار عکس پرویز ثابتی از روسای معروف ساواک بعد از ۴۴ سال واکنش نشان داد.
طبق تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مهمانداران هواپیما سعی می‌کنند مسافران را آرام و آتش را خاموش کنند، اما وحشت مسافران باعث می‌شود خلبان پرواز را لغو کند و مسافران به مدت سه ساعت به سالن انتظار بازگردند.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
خبرگزاری فارس با انتشار تصاویری از بوکان نوشت: اغتشاشگران شامگاه سه شنبه ۲۴ ابان ۱۴۰۱ در بوکان فروشگاه‌های مردم را غارت کردند و گرمخانه شهرداری را که محل نگهداری کارتن‌خواب هاست را به آتش کشیدند. اغتشاشگران که مسلح نیز بودند یک نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساندند.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
یک مدل سه بعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه ممکن است به ما در گشودن راز‌های آن کمک کند.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ