آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.
برترین‌ها نوشت: تصویر بنری درباره رعایت حجاب برای جلوگیری از پلمب مغازه بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است. لازم به توضیح است که آمار دقیقی از تعداد واحد‌های پلمب شده وجود ندارد، ولی طی چند ماه گذشته خبر‌های فراوانی از پلمب واحد‌های صنفی در برخی استان‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
اگر بخواهیم از موازین انصاف عدول نکرده باشیم، آقای اژه‌ای در طول ریاست خود، حداقل در برخی زمینه‌ها سخنان دلگرم‌کننده‌ای به زبان آورده و در پاره‌ای حوزه‌های دیگر از جمله تلاش برای عفو متهمان وقایع سال گذشته، گامی عملی هم به پیش گذاشته است. با این همه، نه سخنان دلگرم‌کننده او بازتاب رسانه‌ای چندانی پیدا می‌کند و نه گام عملی او امید لازم را برای اجرای عدل و قانون در دستگاه قضا به وجود آورده است.
این معمای تصویری به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد، اما برای شمردن تمام مثلث های موجود در تصویر، تمرکز بیشتری از آنچه فکر می کنید لازم است.
مشهد- تصاویر اختصاصی خبرنگار مهر از دل آتش و دود در جریان حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد را می‌بینید.
کبد وظیفه تجزیه کربوهیدرات‌ها، تولید گلوکز و سم‌زدایی بدن را دارد. همچنین مواد مغذی را ذخیره کرده و صفرا ایجاد می‌کند که برای هضم و جذب درست مواد مغذی موجود در خوراکی‌ها لازم است. غذا‌ها و نوشیدنی‌های زیادی هستند که فرد می‌تواند برای محافظت از کبد مصرف کند. بهترین رژیم لاغری و تغذیه ممنوعه برای سلامت و تناسب اندام مبتلایان به کبد چرب شامل نوشابه، الکل، غذا‌های شور، چربی‌های اشباع، غذای سرخ شده، بیکن، سوسیس، گوشت‌های پخته شده و گوشت‌های چرب است.
علاقۀ ناصرالدین شاه قاجار به عکاسی باعث شده بود که او علاوه بر وارد کردن لوازم این هنر نوظهور به ایران، خودش هم سوژۀ عکس‌های زیادی باشد.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد که مصرف کنندگان موبایل از دست‌فروشان نخرند، چراکه اکثر این موبایل‌ها تعمیری یا تقلبی است.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
ال‌جی با برگزاری رویداد LG Showcase MEA ۲۰۲۳ در دبی، از تازه‌ترین محصولات خود در گروه لوازم خانگی هوشمند پرده برداشت.
در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تمامی نامزدهای این انتخابات تمام قد از بخش خصوصی دفاع می‌کنند. اما هیچ یک از آنها تصویر دقیقی از آنچه که در نظر آنها بخش خصوصی است ارائه نمی‌دهند. با بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن که به تعبیر خود، بیش از پنجاه سال در پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی و صنعت هوا فضا تجربه مدیریتی به عنوان بخش خصوصی را دارد گفت‌وگویی شده است. از علیمرادلو درباره تعریفش از بخش خصوصی و نقش اتاق بازرگانی در این رابطه پرسیده شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: هرگونه حرکتی که برخلاف قواعد محیط زیستی در رابطه با درناهای سیبری در توقفگاه‌های احتمالی دیده شد، مردم عزیز بلافاصله به نزدیک‌ترین اداره یا واحد محیط‌بانی شهرستان اطلاع‌رسانی کنند تا در تکمیل پرونده با توجه به اینکه برنامه مدونی داریم، اقدامات لازم صورت بگیرد.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم خبر داد: بنابر گزارشات رسیده، یک نانوایی صف زن و مرد را در قم یکی کرده بود که با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم اقدام لازم بازرسی اداره کل صنعت معدن تجارت قم، این موضوع اصلاح شد.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه تا این لحظه چون آیفون ۱۴ به صورت تجاری وارد نشده، خرید و فروش آن ممنوع است، گفت: البته کسبه دارای جواد کسب معمولاً تخلف نمی‌کنند و در حال حاضر عموما سایت‌ها هستند که آیفون ۱۴ خرید و فروش می‌کنند.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: دولت قولی فعلاً برای ریجستر شدن ایفون ۱۴ نداده است، مردم باید مراقب سوءاستفاده گران باشند و به هیچ عنوان اقدام به خرید کالای قاچاق نکنند.
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم صوتی و تصویری قاچاق خبر داد.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ