دکتر پیام محبی، رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران گفت: اگر برای پیروز جفتی شبیه خودش را پیدا کنیم که در شرایط یکسان با او رشد یافته و در اسارت بزرگ شده باشد و خیلی خلق‌وخوی وحشی نداشته باشد، ممکن است روند جفتگیری راحت‌تر صورت بگیرد. نمی‌توان در این خصوص با قطعیت نظر داد؛ چون پیروز اولین یوزپلنگی است که در اسارت متولد و بزرگ شده و آزمون و خطا در این حوزه، کار خطرناکی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو می گوید که هر کاری برای پیروزی تیمش و صعود به دور بعدی مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس انجام می دهد.
امریکا با پیروزی 3-0 مقابل مکزیک در دیداری جنجالی پر برخورد به فینال لیگ ملت های کونکاکاف راه یافت.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا گفت، منچسترسیتی بخت بیشتری برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان دارد اما هیچ چیزی در این باره قطعی نیست.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس شانس شاگردان یحیی گل‌محمدی را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌داند.
درباره جنگ قدرت چه می‌دانید؟ همان اتفاقی که قرار است زور و قدرت‌مان را به رخ هم بکشیم و تصور کنیم هرکه زورش بیشتر است، پیروز میدان خواهد بود؟
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل ملوان، گفت: به نظرم پرسپولیس هنوز چیزی را از دست نداده است و هنوز شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد.
کارشناسان می‌گویند مقابله با بحران چاقی در جهان به چیزی بیش از گفتن به مردم برای پیروی از تغذیه سالم و ورزش بیشتر نیاز دارد.
خسرو حیدری معتقد است بازیکنان استقلال با تمرکز بیشتر می‌توانند در تمام مسابقات پیروز شوند.
بیژن پیروز، کارشناس شبکه افق گفت: زن‌ها و دختر‌ها بو را بهتر احساس می‌کنند و بیشتر تحت تاثیر عوامل و محرک‌های محیطی قرار می‌گیرند بنابراین در اینگونه حملات، بیشتر قربانیان هم زنان و دختران هستند.
بیژن پیروز (عضو هیئت علمی دانشگاه) گفت: زن ها و دخترها بو را بهتر احساس می کنند و بیشتر تحت تاثیر عوامل و محرک های محیطی قرار می گیرند
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش ادامه داد: علت بیشتر نارسایی‌های «پیروز» این است که این توله یوز اصلاً شیر مادر را نخورده است و در محیط آزمایشگاهی پرورش یافته، اگر از شیر مادر یک تا دو هفته تغذیه می‌کرد تمام دستگاه‌های بدنش قوی می‌شد و ریزفکتورهای مورد نیاز برای ایمنی بدن را دریافت می‌کرد و این نارساییها پیش نمی‌آمد.
یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
شیرها و کفتارها دو رقیب قدیمی در شکار هستند. هر از گاهی در جهان طبیعت شیرها و کفتارها به رقابت می پردازند و در اکثر موارد شیرها پیروز میدان می شوند اما گاهی اوقات هم اگر جمعیت کفتارها بیشتر باشد، این نبرد به نفع کفتارها به پایان می‌رسد.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از شکست تیمش برابر تیم ملی ایران گفت: ایران مستحق پیروزی بود و به حقش هم رسید.
پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
سعید مهری در جریان پیروزی آبی‌ها برابر نساجی در سوپرجام فوتبال ایران توانست دقایقی را برای تیمش به میدان برود.
جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: خداوند در قرآن گفته دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان و آیه قرآن صراحتاً می‌گوید پیروز همیشگی حزب خدا است. حرکت رو به جلو جبهه حق با سرعت زیاد ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و توقفی در آن نیست.
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ