امریکا با پیروزی 3-0 مقابل مکزیک در دیداری جنجالی پر برخورد به فینال لیگ ملت های کونکاکاف راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر در شرایطی آماده دیدار سوم خود می شود که هنوز امتیازات این تیم در جدول رده بندی منفی 5 است.
در دیدار وزیر خارجه با رئیس دیوان محاسبات بر انضباط مالی برای گره‌گشایی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی و لزوم صیانت هر چه بیشتر از بیت‌المال در سفارتخانه‌ها تاکید شد.
تیم فوتبال استقلال برای آمادگی بیشتر در دیداری تدارکاتی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
عملکرد بد استقلال در تقابل‌های اخیر، در کنار بردی که پرسپولیس در بازی‌های برگشت لیگ برتر فصل جاری به ثبت رساند، کافی بود تا حالا در مجموع تقابل‌های رودررو که در مسابقات رسمی صورت گرفته، آن‌ها سه برد بیشتر داشته باشند. با درنظرگرفتن مجموع صد دیداری که این دو تیم هم در دربی‌های گذشته داشته‌اند، برد‌های دو تیم در عدد ۲۶ مساوی شده است؛ پس امشب، تیم برنده می‌تواند در‌مجموع دیدار‌ها هم فعلا از رقیب پیشی بگیرد
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌ای در مورد دیدار رم - سویا انجام داد.
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
سرمربی تراکتور تبریز گفت: با شرایطی که در این دیدار بوجود آمد اشتباهات من از بازیکنان بیشتر بود و من مقصر بودم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی دچار دردسرنخواهد شد گفت: از بین سه گزینه قهرمانی شانس تیم اصفهانی بیشتر است.
فولاد برای دیدار امروز برابر استقلال، تغییرات زیادی نسبت به بازی رفت دارد.
فولاد برای دیدار امروز برابر استقلال، تغییرات زیادی نسبت به بازی رفت دارد.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
مدافع جوان فولاد خوزستان می‌گوید دیدار هفته آتی برابر الفیصلی عربستان بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.
پریرا در این دو سال ۱۱ دیدار تیمش را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتور شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.
تنور رقابت‌های لیگ برتر با دیدار جذاب سپاهان و ملوان داغ خواهد شد.
تیم ملی ایران امروز آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را مقابل تونس برگزار می کند.
ملی پوش بسکتبال ایران پس از شکست برابر چین در انتخابی جام جهانی نتیجه دیدار سختی را واگذار کردیم و باید روی حمله بیشتر کار کنیم.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
سُر خوردن کادر پزشکی دو تیم دورتموند و بوخوم در دیدار امروز دو تیم و برخوردشان به بازیکنان مصدوم از صحنه‌های عجیب این مسابقه بود.
هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد.
تیم ملی هندبال کشورمان جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، یک هفته قبل از آغاز مسابقات دو دیدار دوستانه را با کشور لهستان برگزار می‌کند.
وزیر دفاع آلمان امروز در دیدار با نظامیان کشورش در لیتوانی گفت: ناتو از اعضای خود در برابر روسیه باید بیشتر محافظت کند.
فلاحت پیشه گفت: سفر و سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل «سخنرانی محور» خواهد بود. حتی هر گونه دیداری صورت بگیرد بیشتر نوعی اعلام موضع است و نه تلاشی منسجم و برنامه‌ریزی شده برای حل اختلافات و توافق.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ