اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۲۰۱۹ برندون کوری شبانه روز در سالن بدنسازی تمرین کرد تا اولین قهرمانی خود در مستر المپیا را بدست آورد. با این حال افراط در انجام تمرینات ممکن بود هم به قیمت جانش تمام شود و هم از دست رفتن عنوان قهرمانی! خوشبختانه او آسیبی ندید و در همان سال عنوان مستر المپیا را به دست آورد.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
رز‌های ماندگار یا جاودان اصولا به صورت تک شاخه به فروش می‌رسند و قیمت هر شاخه با توجه به سایز گل، رنگ، برند تولید کننده آن و جنس باکسی که در آن قرار می‌گیرد می‌تواند بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون تومان متفاوت باشد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
مستاجران گله مند از افزایش رهن خانه های نوسازی شده در بافت های فرسوده هستند به طوریکه دیگر بودجه شان برای تهیه خانه در بافت های فرسوده هم نمی رسد.
در زمان ناصرالدین شاه قیمت یک پرس چلو کباب کامل با همه مخلفات ٣ قران بود. دوره احمد شاه چلو کباب افزایش قیمت پیدا کرد و به٤ تا ۵ ریال رسید و در زمان پهلوی دوم سر جمع قیمت یک دست چلو کباب به ٦٠ ریال رسید. البته ماجرای افزایش قیمت چلو کباب و تفاوت آن در شهر‌های مختلف یکی از موضوعات مهم و رسانه‌های اوایل قرن گذشته بود.
درحالی که مدیرکل دفتربازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت را رد و آن را مشمول برخورد تعزیراتی کرده بود قیمت مرغ ۷۳ هزار تومان و هر شانه تخم‌مرغ ۱۰۰ هزار تومان شد.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
دادستان تهران با اشاره به اسناد و مدارک این پرونده، تصریح کرد: در سال ۹۷ بازار داخلی به یکباره با کمبود مواد اولیه پتروشیمی رو به رو و قیمت طیف وسیعی از کالا‌ها از جمله خودرو، ظروف یکبار مصرف، بسته بندی کالا، وسایل آزمایشگاهی و پزشکی و مواد ساختمانی که خوراک اولیه شان مواد پتروشیمی بود افزایش یافت.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
در شرایطی که شمس آذر تا حد زیادی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داده، جنگ بین دیگر مدعیان صعود دنبال می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت شانس کمی برای حضور در بازی یک شانزدهم جام حذفی دارد.
رئیس اتحادیه گل و گیاه با بیان اینکه دلالان رزها را دپو کردند تا با ایجاد کمبود، قیمت را بالا ببرند، گفت: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مابه‌التفاوت قیمت قبل و بعد از حذف ارز ترجیحی، به ازای سبدی شامل ۱.۵ کیلوگرم مرغ، ۱ کیلوگرم گوشت قرمز، یک شانه تخم مرغ، ۸ کیلوگرم لبنیات و ۷۰۰ گرم روغن در انتهای خرداد، ۱۸۵ هزار تومان بود که اکنون به ۲۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی ۴۰ درصد آب‌رفتن یارانه نقدی.
مساله اروپایی‌ها فقط کمبود عرضه نیست بلکه به دلیل اقتصاد لیبرال و قیمت‌گذاری آزاد سوخت، همزمان با کمبود عرضه با جهش چند صد درصدی قیمت سوخت روبرو هستند و این یعنی اگر پولدار نباشی حتی با وجود سوخت در اروپا با مشکل روبرو می‌شوی!
قیمت برخی اقلام اساسی امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
فیلمی از تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به افزایش قیمت ها و هزینه های زندگی را مشاهده می‌کنید.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، تحلیل خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | الگوی برگشتی سر و شانه معکوس در خودرو؟، خبری مهم برای سهامداران رمپنا، پیش بینی بورس، اخبار تاثیرگذار بورس کدامند؟ | خبری برای سهامداران گروه لاستیک، اوراق تبعی چیست و چه تاثیری در معاملات سهامداران دارد؟، افزایش سرمایه سنگین ۸۴۷۱ درصدی یک نماد، زمان واریز سود سهامداران شستا، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله درباره اینکه نشانه‌های سکته قلبی چیست؟ گفت: درد قفسه سینه شایع‌ترین عاملی است که فرد را به مراکز درمانی و اورژانس می‌کشاند و باعث احساس درد به خصوص در جناق قفسه سینه است که می‌تواند این درد به فک، شانه چپ سرایت کرده و ممکن است در ناحیه معده و زیر جناق سینه احساس شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هدف از انقلاب اسلامی این نبود که پس از رژیم طاغوتی شاه، حکومت با بردگی بیشتر در پیشگاه سلطه‌گران عالم بتواند برای مردم رفاه ایجاد کند و به قیمت بذل عزت‌ملی، رونق اقتصادی ایجاد کند.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ