مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل ملوان، گفت: به نظرم پرسپولیس هنوز چیزی را از دست نداده است و هنوز شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایلی‌کهن، پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید تیم سپاهان در دو هفته ابتدایی متفاوت ظاهر شده و شانسش برای قهرمانی از پرسپولیس هم بیشتر است.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
هر دو پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال، در شبی رقم خورد که یحیی ساعت معروف 20 هزار دلاری خود را بر دست داشت.
پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف نساجی و مس خواهند رفت.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر این تیم را در جایگاه نخست تثبیت کرده است.
آمار و احتمالات شانس قهرمانی پرسپولیس را در بیشترین حالت خود قرار داده و قرمزها بیشتر از مجموع شانس سپاهان و استقلال، به قهرمانی نزدیک شده‌اند.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به تحلیل دلایل باخت این تیم مقابل پرسپولیس پرداخت و گفت: استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته خود، در دربی بی‌برنامه بود.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره صدمین تقابل تیم‌های سرخابی گفت: رد قهرمانی لیگ از دربی می‌گذرد و هر تیمی برنده شود به نظرم شانس خیلی زیادی در بردهای بعدی‌ خواهد داشت.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
سرمربی سابق سپاهان معتقد است این تیم بیشترین شانس قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد.
پرسپولیس شانس بزرگ خود برای قهرمانی در لیگ برتر را در هفته بیست و هفتم و مسابقه با استقلال جست و جو خواهد کرد.
شکست در حساس ترین بازی فصل، شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را کاهش داده است.
دریافت گل در دقیقه 94، شانس پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را بسیار کاهش داد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
گلزن تیم پرسپولیس می‌گوید تلاش بیشتری خواهد کرد تا در ترکیب اصلی سرخپوشان باقی بماند.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ