بیژن پیروز، کارشناس شبکه افق گفت: زن‌ها و دختر‌ها بو را بهتر احساس می‌کنند و بیشتر تحت تاثیر عوامل و محرک‌های محیطی قرار می‌گیرند بنابراین در اینگونه حملات، بیشتر قربانیان هم زنان و دختران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقاد صادق کوشکی کارشناس شبکه افق از عذرخواهی دو نفر از سران قوه بابت مرگ مهسا امینی: مگر چه شده که عذرخواهی کردند؟ عذرخواهی آن‌ها سبب ایجاد شبهه و شعله ورتر شدن اعتراضات شد.
اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
اظهارات عجیب کارشناس برنامه تلویزیونی در رسانه ملی را در مورد انگیزه زن ها و مردها را بشنوید.
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند در گفتگو با برنامه عادل فردوسی پور از تیک مهدی عبدی که دچار اشتباه کارشناس فوتبال شد گفتند.
درگیری لفظی رئیس کمیته داوران با کارشناس داوری بر سر صحنه جنجالیِ دربی خبرساز شده است.
حسین عسگری و خداداد افشاریان علیه یکدیگر دست به افشاگری زدند.
باشگاه استقلال با قرار دادن یک ویدیو از برخورد آرش رضاوند با مدافع پارس مدعی گم شدن یک پنالتی دیگر این تیم در بازی حذفی شد.
اصغری کارشناس هواشناسی در انتقاد به نظر کارشناس داوری دربی تلویحا تیم مورد علاقه خود را لو داد.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
روایت کارشناس روابط بین‌الملل در صدا و سیما از سفر به اروپا: یک شهروند اروپایی در لهستان به من گفت ایران امید ماست.
اظهارنظر عجیب کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده برنامه شبکه افق درباره علت کاهش فرزندآوری سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
یک کارشناس طب سنتی در برنامه انارستان شبکه افق حضور پیدا کرد. او در این برنامه روش تشخیص بیماری‌ها را از روی زبان فرد آموزش داد.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
فواد ایزدی، کارشناس شبکه افق صداوسیما گفت: دانشجوها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
فواد ایزدی؛ کارشناس برنامه جهان‌آرا در شبکه افق گفت: دانشجو‌ها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
کارشناس برنامه شیوه که از شبکه ۴ تلویزیون پخش می‌شود؛ در اظهاراتی عجیب گفت: تنبیه را از مدارس حذف کردیم و نتیجه‌اش این شد که معدل دانش‌آموزان به ۱۲ رسیده است!
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
بهروز یاری که میهمان ویژه برنامه کشتی شبکه ورزش بود، پس از دیدار گراس آمریکایی و حریف ژاپنی‌اش گفت: این آمریکایی احتمالا برای شاه عبدالعظیم آمریکا بوده!
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ