هر فردی که در این اعتراضات جان خود را از دست دهد، چه معترض یا نیروی امنیتی؛ زخم و زیانی جبران‌نشدنی بر پیکره جامعه است. آن‌ها که رویارویی قهری را توصیه می‌کنند، چه غایت و آینده‌ای برای جامعه در ذهن دارند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
سرمربی تراکتور درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
تیم ترکمنستان در هر دو بخش آزاد و فرنگی نمایندگانی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد داشت که احتمال رویارویی آنها با کشتی‌گیران کشورمان وجود دارد.
تیم فوتبال زنان سوئد در حالی به نیمه نهایی جام جهانی رسید که عملکردش توجه کارشناسان فوتبال را جلب کرده است.
سرمربی استقلال می گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
قنبرزاده می‌گوید تغییرات روز گذشته قوانین مربوط به بخشهای استثنایی مقررات بوده است.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
نقشه جهنمی سعودی‌ها در حال آماده شدن است و آنها می‌خواهند چهار نام بزرگ فوتبال جهان را سال بعد به لیگ فوتبال خود ببرند. لوکا مودریچ نیز در این لیست حضور دارد.
از آثار کلاسیک نباید ترسید، باید آن‌ها را خواند. حجم این کتاب‌ها، اسم‌های پرفاخر خودشان و نویسندگان مشهورشان و شهرتی که حول و حوش آنهاست، باعث می‌شود که از مراجعه به آن‌ها بترسیم و رویارویی مستقیم با آن‌ها را همیشه به تعویق بیندازیم. همیشه می‌گوییم، خب، بگذار اول این کتاب یا مقاله را درباره نویسنده این کتاب بخوانم یا در مورد خود کتاب مطالعه‌ای مقدماتی داشته باشم، بعد خودش را می‌خوانم.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
در حالی که مجامع بین المللی پتانسیل ارتقای همکاری بین کشور‌ها را دارند، به طور فزاینده‌ای از آن‌ها برای رویارویی استفاده می‌شود. در این زمینه، نظم جهانی به رهبری چین و روسیه جایگزینی دموکراتیک و صلح‌آمیزتر برای هژمونی تحت سلطه ایالات متحده ارائه می‌کند و ممکن است گزینه بهتری برای ارتقای همکاری‌های جهانی باشد.
یورن اندرسون سرمربی آلمانی هنگ کنگ گفت همگروهی با سه تیم از غرب آسیا برای آنها سخت و دشوار است.
آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.
غلامرضا ثابت ایمانی می‌گوید پیکان مقابل مدعیان عملکرد بهتری داشته و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس انگیزه آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.
امتحان کردن سرسره‌های آبی شغل رویایی عشق آدرنالین‌ها است. این افراد باید از بی‌خطر بودن سرسره‌های آبی برای مردم پیش از افتتاح آن‌ها مطمئن شوند.
رقابت های تنیس بین المللی فیوچرز در هفته نخست تنیس در شرایطی به پایان رسید که نمایندگان ایران در جدول اصلی این مسابقات تنها صاحب یک برد شدند آنهم به واسطه رویارویی با یکدیگر!
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
در حالی که امیرعلی آذرپیرا امیدوار بود در جام جهانی آمریکا با کایل اسنایدر کشتی بگیرد، حالا هر دوی آنها قرار است در تورنمنت رنکینگ زاگرب حضور داشته باشند.
ذهن انسان طوری تکامل پیدا کرده است که از جسم ما محافظت کند و ما را زنده نگه دارد و سه سامانه‌ی هشداردهنده برای رویارویی با خطرات جدید دارد. یکی از آن‌ها دستگاه عصبی سمپاتیک است که واکنش جنگ یا گریز را کنترل می‌کند و دیگری دستگاه لیمبیک که در واکنش به تهدید، احساسات را فعال می‌کند.
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید از سه رویای دوران کودکی خود سخن به میان آورد که به همه آن‌ها دست پیدا کرد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ