ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند تاکید کرد که این ستاره نروژی در منچسترسیتی خواهد ماند.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه ارلینگ هالند، از رابطه خوبش با خوان لاپورتا صحبت کرده که ممکن است باعث نگرانی رئال مادرید شود.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال، آینده این ورزش را متعلق به ارلینگ هالند می داند.
آخرین لاک پشت غول پیکر شناخته شده پینتا (Chelonoidis abingdonii) جورج تنها، نمادی از گالاپاگوس بود که در ۲۴ ژوئن ۲۰۱۲ در اسارت مرد.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، او را بزرگترین استعداد در فوتبال مدرن می داند و گفت ارزش واقعی او یک میلیارد یورو است.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا، می‌گوید این ستاره فرانسوی کابوس‌های ناشی از تنش با برادرش و مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ