در حالی که امیرعلی آذرپیرا امیدوار بود در جام جهانی آمریکا با کایل اسنایدر کشتی بگیرد، حالا هر دوی آنها قرار است در تورنمنت رنکینگ زاگرب حضور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان برترین بازیکنان هجدهمین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد.
دو بازیکن ایران که در تیم رویایی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند، حس خاصی به جوایز فردی خود ندارند.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال آسیا برترین بازیکنان نخستین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان برترین بازیکنان بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد.
تیم ملی جوانان والیبال ایران امروز در فینال مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌رود.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
کادر فنی و بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه رویارویی تیم المپیک این کشور با ایران در فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیامی را برای بازیکنان تیم امید خود ارسال کردند.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا برترین بازیکنان بیست‌وسومین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با داشتن 2 فینالیست دیگر در روز دوم مسابقات آسیایی، شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی تیمی خواهد داشت.
غلامرضا ثابت ایمانی می‌گوید پیکان مقابل مدعیان عملکرد بهتری داشته و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس انگیزه آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.
تیم ملی جوانان فوتبال زنان ایران توانست خود را به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا برساند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: دیدار با تاجیکستان و قرقیزستان پیش از رویارویی با ازبکستان برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت.
تیم ملی هندبال ایران از امروز کار خود را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 2023 و با رویارویی با اسلوونی آغاز خواهد کرد.
مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.
در حساسترین دیدار از هفته دهم لیگ فوتسال اسپانیا تیم پالما امروز به مصاف بارسلونا می‌رود.
مدافع پرسپولیس بار دیگر به تمجید از فضای این تیم پرداخت و با بیان اینکه هدف پرسپولیس کسب عنوان قهرمانی است، گفت: آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی گرجستان است.
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
با وجود دعوت روس‌ها از دو قهرمان کشتی ایران برای رویارویی با آرتور نایفونوف و حاجی مراد رشیداف، حسن یزدانی و رحمان عموزاد در این مسابقه شرکت نخواهند کرد.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
پرونده رقابتهای جهانی درحالی برای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بسته شد که بسیاری از اهالی این رشته شانس قهرمانی ملی‌پوشان را زیاد می‌دانستند اما کسی تصور نمی‌کرد این تیم حتی روی سکو هم نرود.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
بسکتبالیست‌های جوان کشورمان در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل ژاپن پیروز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ