اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
افراد مسن به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن باید در پیاده روی اربعین حسینی نکات سلامتی را جدی بگیرند.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
بیماران دیالیزی اگر قصد انجام پیاده روی اربعین را دارند حتماً باید نکات اساسی را مد نظر داشته باشند.
بیماران مبتلا به مشکلات قلبی به دلیل شرایط حاد جسمانی خود در پیاده روی اربعین باید حتماً نکاتی را جدی بگیرند تا سلامت جسمی آنها به خطر نیفتد.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت شفاف کردن «مصادیق آزادی‌های مشروع» به اصول و مفادی از قانون اساسی اشاره کرد که با لحاظ قیود و حتی بدون لحاظ قیود، به این مقوله پرداخته‌اند و در این راستا نکاتی در باب «بند ششم از اصل دوم»، «اصل سوم» و «فصل سوم» قانون اساسی مطرح کرد.
زائران در مدت زمان حضور در مکه و مدینه به دلیل تغییر عادات غذایی خود، باید نکاتی را رعایت تا سلامت خود را تضمین کنند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
زائران در مراسم حج باید برنامه‌های سفر را جدی و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته عمل کنند.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
از مهمترین نکاتی که شما باید برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت برای مو است. شما میتوانید از ست کراتین ارایبا استفاده کنید و از ریزش موهای خود جلوگیری کنید.
شیرینی مربایی یا شیرینی مشهدی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و محبوب نوروزی است که دستور پخت بسیار آسانی دارد.
نکات ایمنی که باید در خصوص چهارشنبه سوری بدانیم را در در اینفوگرافیک مرور کرده‌ایم.
یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه دار با آن روبرو هستند کپک زدن برخی از مواد غذایی مانند رب، ترشی و آبغوره است که در ادامه دلایل ایجاد کپک و راه حل جلوگیری از آن را توضیح می‌دهیم.
نکاتی که در رانندگی با خودرو در روزهای برفی باید رعایت کرد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
صادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: اقدام به بازداشت‌های جدید درحالی‌که انتظار جامعه آزادی همه بازداشت‌شدگان است، ممکن است از تأثیر مثبت این عفو بکاهد. بنابراین، این عفو باید دنباله‌دار باشد وگرنه با توجه به تعداد دستگیرشدگان و احکام صادرشده انتظار جامعه را برآورده نمی‌کند.
مهمترین نکاتی که باید در خرید گوشی دست دوم بدانید
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
سرمربی جوانان ایران نسبت به اهمیت جزئیات برگزاری تمرینات تیم نکاتی را به اعضای کادرفنی گوشزد کرد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
در سال‌های قبل از ابتلاء به آرتروز، افراد می‌توانند با ساختن ماهیچه‌های قوی از مفاصل خود محافظت کنند، چراکه می‌تواند بخشی از فشار را از روی مفاصل کاهش دهد. اما این ماهیچه‌ها باید بدون ورزش‌های شدید مانند فوتبال یا بدنسازی ساخته شوند، زیرا این ورزش‌ها با خطر بیشتری برای ابتلاء به آرتریت همراه هستند.
غذا‌های جامد نخورید، سعی کنید مواد غذایی نیمه جامد و مایع مصرف کنید، زیرا این نوع مواد غذایی فشار روی دستگاه گوارش شما را کاهش می‌دهند و به بهبودی سریع کمک می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ