معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی در زمان و روزهای برفی شرایطی خاص دارد، گفت: راکبین موتورسیکلت در شرایط لغزندگی این وسیله را فراموش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رطوبت کافی یکی از نکات بسیار مهم در نگهداری از گیاهان آپارتمانی است که معمولا در معرض رطوبت کافی قرار ندارند. داشتن برگ‌های شاداب و گیاه با طراوت به تامین رطوبت کافی برای گیاهان بستگی دارد.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
یکی از مواردی که در رشد و تقویت گیاهان آپارتمانی نقش مهمی دارد، استفاده از کود مناسب است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه‌گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه‌ای دشمنان عنوان کرد.
رئیس مرکز ایفمارک نکات پزشکی مهم را به باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
نکات مهم نگهداری از آرایش در فصل بهار
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
نکات ایمنی که باید در خصوص چهارشنبه سوری بدانیم را در در اینفوگرافیک مرور کرده‌ایم.
آدامس نیکوتین تنها بخشی از یک برنامه کامل درمان است که ممکن است شامل مشاوره، پشتیبانی گروهی و تغییر رفتار نیز باشد. موفقیت شما بستگی به مشارکت شما در تمام جنبه‌های برنامه ترک سیگار شما دارد.
یک دکترای تخصصی فیزیوتراپی به تشریح نکات مهم جهت پیشگیری از آسیب‌های عضلات و مفاصل هنگام شستن فرش پرداخت.
در خرید وسایل گوناگون الکترونیکی باید به نکات گوناگونی توجه داشت تا یک خرید خوب و ایده‌آل شکل بگیرد. در زیر به ۶ نکته مهم درباره خرید فلش مموری اشاره شده است.
در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با نکات مهم طرح جایزه پژو ۲۰۷ آشنا کنیم.
مصرف پتاسیم باید در این بیماران محدود شود. مواد غذایی شامل سیب زمینی، کدو حلوایی، اسفناج، قارچ، موز، کرفس، کلم، هویج، آلو، هندوانه، توت فرنگی، پرتقال، زردآلو، خربزه، گرمک، طالبی، نارنگی، گوجه فرنگی، کشمش، مغز‌هایی مانند پسته، فندق و ... حاوی پتاسیم زیادی هستند.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
ژوزه مورایس تیمش را روز گذشته در مصاف با پرسپولیس با تغییرات قابل توجهی راهی میدان کرد.
این مطلب راجع راهکارهای مناسب ایجاد علاقه به درس در دانش‌آموزان ابتدایی است که پیشنهاد می‌شود برای دانستن نکات مهم در این زمینه، مطالعه آن را از دست ندهید.
رییس مرکز طبی کودکان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا، گفت: رعایت نکات مهم بهداشتی مانند شست‌وشوی دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و ... بیش از قبل توصیه می‌شود. خانواده‌ها تصور می‌کنند که اکنون که از پیک شیوع کووید ۱۹ عبور کرده‌ایم، نیازی به رعایت این دستورالعمل‌ها نیست، در حالی که اکنون با آنفلوآنزا مواجهیم
نفرات حاضر در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس نکات جالب توجهی در دل خود دارد.
از نکات مهم این انتخابات غلبه جریان‌های مخالف بر جریان مقابل بر مبنای توزیع کرسی‌های پارلمان است، همچنین در این انتخابات شیعیان توانستند ۱۰ کرسی را در پارلمان بدست آوردند که آمار بالایی محسوب می‌شود.
محبت کردن اصل مهم در طرز برخورد با همسر زودرنج است و جلوی بسیاری از اختلافات را می‌گیرید.
رئیس عدلیه ضمن یادآوری این مهم که دستگاه قضایی نمی‌تواند از اجرای مفاد و حکم قانون تخطی کند، تصریح کرد: ما در قوه قضاییه این آمادگی را داریم که با اعضای هیئت منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی و سایر نخبگان این حوزه در راستای اصلاح قوانین مربوطه ، تصحیح روش‌ها و ارائه آموزش‌های به‌روز ، نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی برگزار کنیم تا درخصوص اختلاف‌نظرها و نکات و نقاط دارای ابهام به جمع‌بندی و اشتراک نظر و عمل نائل شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ