تمرینات تیم استقلال در 48 ساعت گذشته برگزار نشد! و این در حالی بود که شاگردان ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با نساجی دو هفته به تعطیلات رفته بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل کمیته ملی المپیک از پرداخت بودجه کامل رشته های اعزامی به بازی های آسیایی تا پیش از این بازی ها خبر داد.
یک نماینده مجلس گفت: اکثر بانک‌ها مخصوصاً بانک‌های خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می کنند.
اخیرا احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق مدعی شد: در حالی که درجه هوا به ۵۱ درجه رسیده است ایران بدون اطلاع قبلی صادرات گاز به عراق را متوقف کرد.
سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏‌ها از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
بیشترین تسهیلات بانک گردشگری در سال های گذشته به شرکت های تولیدی و صنعتی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور پرداخت شده است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سازمان محیط زیست از پرداخت ۷۰ درصد هزینه‌های دادرسی در بودجه سال آینده معاف شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس مظلوم واقع شد، گفت: چرا مجلس باعث شد تا دو درصدی که وزارتخانه های صنعتی به ورزش می دادند، قطع شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدتی است پرداخت وام های خرد توسط بانک ها متوقف شده و ماه هاست مردم در انتظار دریافت تسهیلات هستند اما هیچ توجهی صورت نمی گیرد.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، واریز به حساب های بانکی از طریق ابزار پرداخت های بانکی از جمله دستگاه های کارتخوان بانکی تجاری نبوده و اثبات غیردرآمدی بودن آن با مامور مالیاتی می باشد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات جاری و سرمایه ای به چایکاران و کارخانه های چایسازی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تسهیلات نوسازی با نرخ کمتر از جمله کمک‌های دولت برای تسریع نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری است.
رئیس اتاق اصناف ایران بر ضرورت تخصیص و پرداخت وجه وصولی یک در هزار تبصره ۲ ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم تاکید کرد.
رئیس جمهور روسیه طی سخنانی تاسیس نظام جدید پرداخت های بین المللی را خواستار شد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
اخیرا قضات در استعلامی سوالاتی پیرامون معافیت شرکت های دولتی از جمله شرکت پست از هزینه دادرسی مطرح کردند که معاونت حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی به آن پاسخ داده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران،گفت: در نیمه نخست سال جاری کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان ۱۸ هزار و ۵۴۸ مددجوی تحت حمایت تهرانی پرداخت شد.
باشگاه پرسپولیس پاداش پیروزی های فصل جاری تمام تیم های پایه را پرداخت کرد.
وزیرخارجه روسیه اعلام کرد که سامانه پرداخت روسیه موسوم به میر به زودی با سامانه پرداخت ایران ادغام می‌شود.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ