باشگاه پرسپولیس پاداش پیروزی های فصل جاری تمام تیم های پایه را پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت از قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا خنده‌دار است؛ تیم‌های ایرانی هشت‌شان گروی نُه است و نمی‌دانیم اصلا ما را به لیگ قهرمانان راه می‌دهند یا نه.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدید برای پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته اعضای تیم داد.
فیفا در حالی پاداش جام جهانی را اعلام کرده که السد بیشترین درآمد را در بین تیم‌های آسیایی خواهد داشت.
کشوری فرد از تخصیص بودجه برای اعطای پاداش به تیم قهرمان و سایر تیم های صاحب رتبه در لیگ برتر خبر داد.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
لیگ ملت‌های اروپا به نقطه پایانی خود نزدیک شده اما تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها چقدر پاداش می‌گیرند؟
لیگ ملت‌های اروپا به نقطه پایانی خود نزدیک شده اما تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها چقدر پاداش می‌گیرند؟
در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آلیش بانوان، مبلغ ١.٥ ميليارد ریال به قهرمانان آسیا اهداء شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به مینی کمپ، هجمه علیه سرمربی تیم ملی و پرداخت پاداش های سکه و خودرو 206 در زمان جام جهانی فوتبال به صحبت پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
شمس آذر قزوین در روز های پساقهرمانی به سر می‌برد.
با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
پاداش فیفا برای هر ۳۲ تیم‌ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد و لیونل مسی و هم تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین جایزه مالی سنگینی را در ازای قهرمانی دریافت می‌کنند.
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش بدون دریافت حقوق و پاداش از ایران رفت ، شاید خودش راضی نباشد اما می‌گویم او کمک های زیادی به بهشت امام رضا(ع) کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از رقم خوردن پنجمین ناکامی بزرگش با این تیم حاضر به عذرخواهی از مردم و یا استعفا نشد و با گرفتن پاداش های کلان ایران را ترک کرد.
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:علیرضا دبیر همیشه برای کشتی گیران شگفتی می سازد و این بار هم در کنار پاداش فدراسیون جهانی فدراسیون کشتی هم در این پاداش سهیم است.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از فردا در بندرعباس آغاز می‌شود و پاداش 30 هزار دلاری این تورنمنت در انتظار مشخص شدن تیم‌های برتر است.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
باشگاه الهلال عربستان بابت قهرمانی های فصل گذشته خود 12.7 میلیون ریال پاداش دریافت کرد.
خبرهای رسیده به خبرنگار تابناک حاکی از تعیین نقش و بازیگردانی چهره بارز دپارتمان تیم‌های ملی در دوران مهدی تاج است که دریافتی های نجومی بعنوان پاداش در ادوار مختلف دریافت کرده است. او این استوری را تهیه کرده و ملی‌پوشان را برای انتشار آن متقاعد نموده است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: باید در حوزه صنایع‌دستی همگرایی ایجاد کنیم. دانشگاه و بخش آموزش باید به این همگرایی کمک کنند تا فاصله‌ها کم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ