وزیرخارجه روسیه اعلام کرد که سامانه پرداخت روسیه موسوم به میر به زودی با سامانه پرداخت ایران ادغام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
ساعات کاری سامانه­‌های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال­ جاری به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­ های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال اعلام شد.
نخست وزیر سوئد از ارسال سامانه های پدافند هوایی HAWK و IRIS-T به اوکراین خبر داد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران پیشنهاد کرد؛ فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند؛ بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای را ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح شرارت‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
سامانه الکترونیک حواله‌های دولتی دچار مشکل و نقل و انتقال مالی مختل شده است.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اقدامات این کشور در مناقشه اوکراین، با هدف دفاع از منافع مسکو و مردم روسیه صورت گرفته است.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: در هیئت وزیران مصوب شد که پرداخت تسهیلات به بخش تولید شفاف شود و بانک مرکزی موظف است سامانه‌های مبتنی بر پرداخت تسهیلات را راه اندازی کند.
دولت آمریکا در راستای تداوم جنگ افروزی در اوکراین در تدارک یک محموله نظامی دیگر به این کشور است.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل فروش ارز اربعین اعلام کرد در صورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در سامانه‌های مربوطه، صرفاً پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام کنند.
همزمان با آغاز هفته دولت، سامانه‌های «تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند» و «پرداخت لحظه‌ای (پل)» توسط رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد.
کارشناسان مالیاتی معتقدند قانون سامانه مؤدیان اگرچه یک قانون پیشرو است اما در اجرای آن صرفا به زیرساخت‌های فنی و اطلاعاتی نباید اکتفا کرد و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را هم در پیش گرفت.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.
معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پرداخت آنلاین مالیات نقل‌وانتقال خودرو، صرفاً از طریق سامانه‌های سازمان امور مالیاتی کشور، امکان‌پذیر است.
باران آمد، روان آبها جاری شدند، در برخی مناطق سیل به راه افتاد برخی از هموطنان فوت کردند اما سوال اینجاست اگر خانه‌های هلال نبود امدادرسانی چگونه پیش می رفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ