یک نماینده مجلس گفت: اکثر بانک‌ها مخصوصاً بانک‌های خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار وزرای اقتصاد و تجارت و همچنین ارتباطات و فناوری سوریه گفت: همکاری‌های پولی و بانکی میان ایران و سوریه با جدیت دنبال شده و در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
خاندوزی گفت: برنامه اقتصادی کوتاه مدت دولت تحت عنوان بسته سیاست‌های مهار تورم و رشد تولید با اجماع نظر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه نهایی شد.
بانک گردشگری در سال ۱۴۰۱ با نرخ رشد ۱۱۱ درصد، رتبه نخست جذب سپرده های کوتاه مدت را در بین بانک های خصوصی کشور کسب کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از این به بعد بانک مرکزی ارز را به طور مستقیم از صادرکننده ها خریداری کرده و به وارد کننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه ها کمتر شده و هم، زمان تامین ارز کوتاه تر شود.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از این به بعد بانک مرکزی ارز را به طور مستقیم از صادرکننده ها خریداری کرده و به وارد کننده‌ها خواهد فروخت تا هم هزینه ها کمتر شده و هم، زمان تامین ارز کوتاه تر شود.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
شاید بتوان گفت اولین ابهامی که به تازگی، حداقل در کوتاه مدت تهدیدی برای بازار سرمایه به حساب بیاید، سیاست تثبیتی نرخ ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است که به تازگی توسط رئیس جدید بانک مرکزی از آن رونمایی شد.
مشتریانی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیونی" بانک ایران زمین" هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل ۳ ماه از مدت زمان افتتاح سپرده مشتریان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.
جهانبخش نوشت: حرفام رو تموم مى کنم حلال کنید اگه بدى یا کوتاهى از من در این سال‌ها دیدید. خوبى‌ها رو هرگز از یاد نمیبرم ولى اینجا دیگه جاى من نیست یعنى من توان بودن در این فضاى سنگین و پر از خشم کینه مرگ درد و ... رو ندارم.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش قیمت دلار و رسیدن آن به سطح ۴۰ هزار تومان، آیا شاهد سکه ۲۰ میلیون تومانی نیز خواهیم بود، پاسخ داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در بازار ارز وجود دارد، به نظر بنده بانک مرکزی بازار را مدیریت خواهد کرد و به نظر نمی‌رسد تا شب عید دلار بخواهد ۴۰ هزار تومان شود، در چنین حالتی سکه نیز به نرخ ۲۰ میلیون تومان به اعتقاد بنده نخواهد رسید، از سویی در کوتاه مدت نیز بنظرم با توجه به وضعیتی که وجود دارد به نظر می‌رسد، قیمت سکه در همین محدوده‌های قیمتی حفظ خواهد شد
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
رئیس پیشین بانک مرکزی خطاب به رئیس جمهور نوشت: امروز، صِرفِ اعلام اینکه، مشکلی با اعتراضات ندارید، راه حل نیست. ادامه روش فعلی برخورد هم، شاید بتواند در کوتاه مدت صورت مسئله را پاک کند، اما براساس تجربیات گذشته قطعاً در مسیر کاهش بیشتر اعتماد عمومی خواهد بود.
امروز مطالبی همچون حباب سکه چقدر شد؟، مجمع دسبحا ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، بی‌اعتنایی بازار اجاره به مصوبه سران قوا، بانک مرکزی از موضع خود کوتاه آمد، عامل رکود معاملات بازار سرمایه چیست؟، ریسک بالا عامل بی‌پولی در بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ