معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری عجیب از موش‌های غول پیکر که در تکه موش وسط آشپزخانه گرفتار شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه‌گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه‌ای دشمنان عنوان کرد.
۳ جزیره راهبردی ایران در خلیج فارس، موضوعی است که بر خلاف برخی همگرایی‌های تاکتیکی، نگاه راهبردی تهران را با حمایت قاطبه ایرانیان، در حفظ تمامیت ارضی کشورمان به همگان یادآوری کند.
مدیر امور آب کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه گفت: کشور در بحران بزرگ آبی قرار دارد. اگر اقدامات اساسی در این زمینه صورت نگیرد کشور در معرض خطرات امنیتی و زیستی قرار می گیرد.
رئیس یگان حفاظت از میراث فرهنگی گفت: ما هنوز با معضل فلزیاب‌ها رو به رو هستیم و تاکنون ۴۲۷۴ دستگاه فلزیاب در استان‌ها توقیف شده است.
حسین صابری محقق و مدرس پوشش ریسک پولشویی: پرونده لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده و گویی عزمی نیز برای حل آن وجود ندارد. با عضویت در این نهاد و استفاده از ظرفیت‌های کشور هر چقدر ریسک کشور کمتر شود، هزینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تجارت بین‌المللی به‌عنوان موتور محرکه توسعه، کاهش می‌یابد. او در این گفتگو به نقد‌هایی که به حضور ایران در FATF شده، اشاره کرده و به آنان پاسخ می‌دهد.
مسئول آتش‌نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان ۲۵ ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ۲۶ نفر در برف روز گذشته محور شاهرود _گرگان امدادرسانی شد، گفت: به ۷۸ نفر در این عملیات امداد رسانی لازم صورت گرفت.
معاون وزیر اقتصاد گفت: موتورهای تولیدکننده نقدینگی و تورم در کشور ما از دهه‌های گذشته فعال نگه داشته شده و متأسفانه دور موتور نیز تشدید شده است.
طبق اعلام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان شامگاه شنبه (۸ بهمن ۱۴۰۱) مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این باند کلاهبرداری به صورت سازمان یافته در سراسر کشور فعالیت می‌کرده و تاکنون بیش از ۴۰ نفر از هموطنان را مورد کلاهبرداری قرار داده‌اند.
دمشق تا زمانی که تغییر سیاست های راهبردی ترکیه را راستی آزمایی نکند بسیار بعید است در تله انتخاباتی اردوغان گرفتار شود.
مربی اسپانیایی و سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان از بی توجهی سفارت این کشور به وضعیت او برای خروج از ایران گلایه کرد و گفت: «پاکو خمس» ممکن است در تراکتور شوکه شود.
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که بعد از جدایی از این تیم هنوز نتوانسته ایران را ترک کند، از سفارتخانه به دلیل عدم همکاری برای حل مشکلش گلایه کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از گرفتار شدن ۴۱ گردشگر در جزیره غیرمسکونی نخیلو خبر داد.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به دلیل برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بحرانی سخت گرفتار آمده و برای بیرون آمدن از این وضعیت فقط یک راه حل وجود دارد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر توضیحاتی درباره ماجرای گرفتار شدن ۸ کوهنورد در آتشکوه و نجات آنها ارائه داد.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است.
منابع لبنانی به ضرب و شتم یک نماینده پارلمان این کشور در جریان اعتراضات نظامیان بازنشسته اشاره کردند.
کیهان در شماره امروز –دوشنبه- در یادداشتی تحت عنوان «اروپا گرفتارِ نفرین ۸۰ سالگی اسرائیل؟» به قلم «محمد ایمانی» با طرح مقدماتی پیرامون در اوج بودن راهبرد‌های سیاسی خارجی ایران و رو به زوال بودن سیاست‌های آمریکا در صحنه جهانی، در آستانه فصل زمستان و نیاز‌های ویژه اروپا به منابع انرژی نفت و گاز ایران، به آن‌ها پیشنهاد کرده با فاصله گرفتن از آمریکا و اسرائیل، بدون برجام، خود را از بحران نجات دهند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ