با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بیمه فرانسه اعلام کرد که اعتراضات بی سابقه اخیر در این کشور باعث شده تا به ۱۱ هزار اماکن بیمه شده خسارت وارد شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
از شرکت بیمه معلم در طرح "پرداخت مستقیم دیه ناشی از تصادفات قابل گذشت توسط شرکت‌های بیمه به‌صورت توافقی و بدون طرح در مراجع قضایی" که با پیشنهاد دادگستری هرمزگان پیاده‌سازی شد، تقدیر به‌عمل آمد.
بیمه مرکزی ایران موظف است دستورالعمل ورود بیمه های تجاری به فرایند بیمه مسئولیت مدنی شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی کشاورزی فناورانه را تا ۶ ماه پس از ابلاغ این قانون تدوین کند.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان تنها غرفه‌ مستقل بیمه‌ای در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش که در محل نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد حضور چشمگیری داشت.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های بیمه مکلف به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان از درآمد خود بابت هزینه‌های مالیاتی شدند.
رئیس کل بیمه مرکزی از برخورد با شرکت های بیمه گری که تخلفاتی داشتند خبر داد و گفت: قوانین بیمه بازنگری می شوند.
رئیس کل بیمه مرکزی از برخورد با شرکت های بیمه گری که تخلفاتی داشتند خبر داد و گفت: قوانین بیمه بازنگری می شوند.
رئیس کل بیمه مرکزی از برخورد با شرکت های بیمه گری که تخلفاتی داشتند خبر داد و گفت: قوانین بیمه بازنگری می شوند.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
بیمه ملت در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در میان شرکت‌های بیمه کشور در جایگاه هفتم قرار گرفت.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
قهرمان سه دوره فرمول یک اعتراف کرد که این ورزش به دلیل ایمنی ضعیف مسابقات در دهه 1960 در معرض خطر بود.
در تداوم همکاری های مشترک شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، قرارداد بیمه درمان تکمیلی بین این دو شرکت منعقد شد.
صنعت بیمه به عنوان گرانیگاه پوشش ریسک های اقتصادی کشور، نقش غیرقابل انکاری در مثلث بازارهای مالی ایفا می کند.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی شعب حقوقی دیوان عالی کشور، راننده حادثه دیده، استحقاق دریافت ۵۰ درصد خسارت دیات وارده را دارد و شرکت بیمه مکلف است خسارت وارده را به قیمت یوم الاداء تأدیه کند.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی یک ابر سازمان اقتصادی است اما به دلیل مشکلات مدیریتی همواره شرکت های وابسته به آن زیان ده هستند و با انواع و اقسام روش‌ها مانند حق بیمه قرارداد به دنبال اخذ حق بیمه بیشتر از تولیدکنندگان است. اگر سازمان تامین اجتماعی بتواند از شرکت های زیر مجموعه اش مانند شستا در حوزه درآمدی استفاده کند، می تواند بهتر عمل کند و در زمینه حق بیمه قرارداد نیز روند فعلی را اصلاح کند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه بازارسازی شرکتهای دانش بنیان و اتصال آنها به کارگزاران از برنامه های ما است، گفت: همچنین توجه جدی به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داریم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از بدهکار بودن این بنیاد به شرکت های بیمه تکمیلی خبر داد و گفت:اصلی ترین نیاز ما برای درمان ایثارگران، تامین اعتبار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ