سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: این طور نیست که حالا چون یک مدال در جام جهانی گرفتیم همه تیم ها را شکست می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران تعییر و تحول در ترکیب کادر فنی را غیرمنطقی می‌داند و معتقد است سناریویی پشت آن وجود دارد.
ویلیام گالاس، ستاره سابق آرسنال، در انتقادی بی‌سابقه از تیم میکل آرتتا می‌گوید توپچی‌ها در حال حاضر شخصیت قهرمانی ندارد و هواداران نباید رؤیای فتح جام در سر داشته باشند.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا و سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره فینال قهرمانی جهان صحبت کرد.
ملی‌پوش سابق والیبال ایران معتقد است با توجه به مصدومیت میثم صالحی، حق معنوی نژاد بود که در ترکیب تیم باشد.
کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه دو تیم به دلیل موقعیتشان در جدول نباید بازی را واگذار کنند، گفت: لحظه ها در این دیدار می تواند یک تیم را برنده از زمین خارج کند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که نباید به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اعتماد کرد.
پیشکسوت و بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به شرایط جدیدی که برای تیم ملی رقم خورده است گفت: سرمربی ایرانی مورد حمایت همه ماست اما باید مراقبت کند که تیم ملی بنگاه «دلالی» نشود.
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی در دور اصلی خواهد داشت و نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان ما حتی مقابل لهستان هم برای کسب امتیاز به میدان بروند.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
نماینده مردم تهران گفت: تیم ارزی بانک مرکزی و تیم برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه همان تیم دولت روحانی است و با این شرایط نباید وضع موجود را به سایر مسائل حواله دهیم.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.
روبرت یارنی، ستاره سابق تیم ملی کرواسی، معتقد است که آرژانتینی ها با شلوغ کردن بازی و تحریک بازیکنان مقابل، جریان بازی را به سود خود عوض می کنند.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است مانوئل نویر نباید دیگر دروازه بان ثابت تیم ملی آلمان باشد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید پیروزی در دربی لندن نباید آرسنال را گول بزند چرا که چلسی در این بازی با تیم اصلی خود در میدان حضور نداشت.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید در همه مسابقات نتیجه گرا باشیم و بخواهیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و قهرمان شویم.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید در همه مسابقات نتیجه گرا باشیم و بخواهیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و قهرمان شویم.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اختلاف و دودستگی بین ملی پوشان در زمان سرمربیگری اسکوچیچ بیشتر بود و بازیکن نباید احساس کند از تیم بزرگتر است.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
برایان دانست بازیکن سابق تیم های باشگاهی آمریکایی هشدار داد که نباید در جام جهانی به پولیشیچ زیاد اعتماد کرد.
ترِوِر سینکلر بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در توییتی نوشت که سیاه پوستان و رنگین پوستان نباید به دلیل مرگ ملکه انگلیس، ناراحت شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ