نماینده مردم تهران گفت: تیم ارزی بانک مرکزی و تیم برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه همان تیم دولت روحانی است و با این شرایط نباید وضع موجود را به سایر مسائل حواله دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
سخنگوی قوه قضائیه از ورود سازمان بازرسی به ماجرای پرداخت پاداش ارزی از سوی فدراسیون به اعضای تیم ملی و هیئت رئیسه در جام جهانی قطر خبر داد.
سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: یک بازیکن ایران به اندازه کل تیم کنیا ارزش مالی دارد.
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت مأموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان، بهره‌‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.
رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار به کار گیرد.
حمیدرضا رجبی از هدایت تیم فولاد در ادامه فصل کناره‌گیری کرد.
تا همین جای کار مطابق با گفته فرمانده تیم اقتصادی دولت، قرار است تثبیت نرخ کالاهای اساسی تا دو سال انجام شود، حال آنکه رئیس کل تازه نفس بانک مرکزی اعلام کرده بود که تثبیت قیمت ارز یکساله خواهد بود.
اردی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف نظرها پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا نه!
اردی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که به صورت دقیق مشخص نیست حواشی و اختلاف نظرها پیرامون این تیم به طور کامل کنار گذاشته شده یا نه!
ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور در جام جهانی با افت مواجه شده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در اولین فرصت تیم اقتصادی دولت به ویژه مسئولان بانک مرکزی به مجلس می‌آیند تا پاسخگوی علت افزایش نرخ ارز باشند.
در شرایطی که طی روز‌های اخیر نرخ ارز رشد چشمگیری داشته است، رئیس کل بانک مرکزی در لبه انتقادات قرار گرفته است و حرف و حدیث‌هایی درباره تغییر وی مطرح است و حتی اخباری از قهر وی نیز مخابره شد.
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در داربی ۹۹ پایتخت ندارد.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۵۹ میلیون یورو اعلام شده است که این پایین‌ترین رقم در گروه دوم است. ایران از این حیث در بین ۳۲ تیم جام جهانی در رده بیست و هشتم قرار دارد.
هافبک تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند عملکرد بهتری از جام جهانی روسیه در قطر داشته باشند.
الکساندرو چیکلادو بازیکن تیم ملی رومانی به عنوان جدیدترین و آخرین سهمیه خارجی، به اتحاد کلباء پیوست.
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردی تدارکاتی جهت حضور در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ کویت را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ