اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادتان نرود که دخترتان با کمک شما می‌تواند با جهان مرد‌ها آشنا شود و اگر نقشتان را خوب بازی کنید، احتمال اینکه در رابطه‌ای آسیب‌زا گرفتار شود، کمتر می‌شود. گذشته از این، نگذارید که خارج شدن از خانه‌ای که برای فرزندتان مثل یک قفس است و فرار کردن از سلطه‌ی بی‌منطق و دلیل شما، تنها دلیل او برای انتخاب همسر باشد.
علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی پوشان نحوه پیروزی را فراموش کرده‌اند.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
مهران روستایی ییلاقی است و زمستان‌های بسیار سردی دارد، این روستا در زمستان پوشیده از برف و سفید روی می‌شود و به دلیل جاده کوهستانی و باریکی که دارد تردد در در این فصل به حداقل می‌رسد، برای همین گردشگران بیشتر در بهار به ویژه تابستان و آخرین جمعه تیرماه مهمان مهرانی‌ها می‌شوند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از افتتاح تالار و برپایی همایش یادمان «اتابک اعظم میرزا محمد تقی خان امیرکبیر نظام فراهانی» در این مجموعه جهانی خبر داد.
مارکینیوش، کاپیتان پی‌اس‌جی، بعد از تمدید قراردادش در یک مصاحبه از انتقادهای شدید هواداران تیم از بازیکن‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت کسی نباید یادش برود که ما برای تیم چه کرده‌ایم.
اهواز - دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، شهید ستاری، امام خمینی (ره)، فارابی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از یادمان شهدای هویزه دیدن و با شهدا تجدید میثاق کردند.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در پاسخ به یک هوادار به دشواری‌های عجیب و غریبی که در 18 ماه اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت مردم فراموش می‌کنند چه بر او گذشته است.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دستهای خودش است.
تجربة ونزوئلا یادمان نرود: سال‌ها تورمِ شبیه به ما داشت و حدود ۲۴ درصد. یک دفعه در سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ شد ۶۳ درصد. قیمت‌ها آن‎جا نایستاد و سال بعد شد ۱۲۰ درصد تورم، در ۲۰۱۶ شد ۲۵۰ درصد و سال بعد قیمت‌ها منفجر شد و چند هزار درصد بالا رفت.
شوش- مراسم سالروز عملیات بزرگ فتح‌المبین در یادمان شهدای فتح‌المبین شوش باحضور معاون اول رئیس جمهور، سخنرانی فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و مداحی صادق آهنگران برگزار شد.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کسی که قدم می‌گذارد به محفلی که یادمان شهداست، برای کسب فیض و بردن فضیلت است.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به استان گفت: ۱۴ یادمان در خوزستان بیشترین زائر را دارند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با اینکه تیمش می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد ولی منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل توجه شرایط بارسا را فراموش کنند.
آئین رونمایی از یادمان شهدای مدافع حرم «سروِ مقاومت» در دارالشهدای پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در منطقه ۱۷ برگزار شد.
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران از ماندن داورزنی در فدراسیون حمایت کرد.
جهرم- وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان فارس از یادمان یاس کبود بازدید کرد.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
مگنوس کارلسن، نابغه و قهرمان شطرنج دنیا، اخیرا در حرکتی جنجالی و اعتراض آمیز مقابل نیمان پس از دو حرکت تسلیم شد. او نیمان را به تقلب متهم کرده است.
یادمان نرود اگر باطل مذاکره می‌کند به هدف حذف حق است نه تقویت آن و امتیاز دادن به او. حتی اگر در رفتار اولیه این گونه به ذهن می‌آید که او با حق کمی نرم‌تر از گذشته برخورد می‌کند نبرد پایانی حق و باطل دیدنی است.
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.
با حکم شهردار تهران سید محمد فیاض به سمت رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ