ویلیام گالاس، ستاره سابق آرسنال، در انتقادی بی‌سابقه از تیم میکل آرتتا می‌گوید توپچی‌ها در حال حاضر شخصیت قهرمانی ندارد و هواداران نباید رؤیای فتح جام در سر داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ترفند ساده با خیال راحت بطری نوشابه را در یخچال قرار دهید و تا هر زمان که دلتان خواست همان نوشابه گازدار اولیه را بنوشید.
برای زمانی که مهمان عزیزی دارید یا دلتان یک نوشیدنی سرد و دلچسب می‌خواهد انواع نوشیدنی‌های سرد، موکتل و کوکتل‌های میوه‌ای می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نوشیدنی‌های میوه‌ای تابستانی آسان و سالم که می‌توانید در منزل تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها همچون حضور در یک کافه دنج لذت ببرید.
هیچ چیز بدتر از این نیست که گرسنه باشید، اما نتوانید در ظرف غذای خود را باز کنید. مثلا اگر دلتان بخواهد از خیارشور یا کره بادام زمینی استفاده کنید ممکن است در شیشه آن‌ها را نتوانید به راحتی باز کنید. راه‌های زیادی برای باز کردن در یک شیشه با وسایل معمولی خانگی وجود دارد که ما در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.
احتمالا این اتفاق ناخوشایند گریبان شما را هم گرفته که بعد از خوردن غذا، سر میز شام یا ناهار یک مهمانی رودربایستی‌دار که همه مهمان‌ها غریبه‌اند، باد گلو بزنید! در این لحظه فاجعه‌بار، دلتان خواسته زمین دهان باز کند و توی زمین بروید! این، یک بخش ماجراست.
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
اگر دلتان می‌خواهد باغبانی و کاشت گل و گیاه را امتحان کنید؛ کاشت نعناع و ریحان برای شروع کار عالی است.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
کمتر کسی است که از تاثیر تغذیه در سلامت جسم و روح بی‌خبر باشد. سالم پیر شدن و کمتر تاثیر گرفتن از سن و سال هم از این قاعده مستثنا نیست؛ اگر شما هم دلتان می‌خواهد کمتر تحت تاثیر آثار افزایش سن قرار بگیرید، بهتر است تغذیه‌ای سالم و متنوع داشته باشید.
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
زیبایی دشت دریاسر در ارتفاعات تنکابن در فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و اوایل خرداد به دشت پر از گل‌های زردش است. ویدئو و تصاویر زیر مربوط به ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است. اگر دلتان می‌خواهید از بهشت ایران یعنی دشت دریاسر دیدن کنید الان بهترین زمان بازدید از این دشت رویایی است، زیرا گل‌های زرد این دشت باز شده‌اند.
عکس زیر یک نمای تامل‌برانگیز و جالب از یک دستفروش می‌باشد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده.
اگر شما هم دلتان می‌خواهد پا در مکانی بگذارید که کیخسرو به آنجا پا گذاشت، سری به چشمه بلاغ حک بزنید. چشمه‌ای که این روز‌ها از آب آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. مکان چشمه نیز بسیار سرسبز و دیدنی است.
پسکوف افزود: سلامتی پوتین طوری است که دلتان می‌خواهد آن را برای خودتان آرزو کنید.
این روز‌ها بطری‌های پلاستیکی همه‌جا به چشم می‌خورند و به‌رغم هشدار تولیدکنندگان این بطری‌ها مبنی بر یک‌بارمصرف‌بودن آنها، بعضی از مردم مجدد از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم دلتان می‌خواهد به‌خاطر حفاظت از محیط زیست از بطری‌های پلاستیکی دوباره استفاده کنید و نمی‌دانید استفاده دوباره از بطری آب پلاستیکی برای سلامتی خطرناک است یا نه، بهتر است این مقاله را بخوانید.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران: شما با خدمت هم نمی‌توانید مردم را راضی کنید / مردمی که تا دیروز زنده باد می‌گفتند، امروز مرده باد می‌گویند؛ دلمان خوش نباشد به این‌ها / شما کارتان را بکنید، اگر به شما فحش دادند، برای شما تفاوتی نکند
سبزیجات و میوه‌هایی مانند بروکلی، کرفس، کاهو، انواع توت، خیار، سیب، گوجه‌فرنگی و کدو سبز نمونه‌هایی از مواد غذایی با کالری کم، فیبر بالا و اثر ترمیک بالا هستند که می‌توانند به فرآیند کالری منفی در تغذیه منجر شوند. برای مثال ۱۰۰ گرم کرفس دارای ۱۶ کالری است و بدن برای هضم این مقدار کرفس، به بیش از ۱۶ کالری احتیاج دارد.
جام جهانی در تنها جای خالی ویترین افتخارات مسی قرار گرفت تا هوادارانش با جرات بیشتری او را بهترین بازیکن تاریخ بنامند.
وزیر خارجه کشورمان پیروزی پر افتخار تیم ملی کشورمان را تبریک گفت.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
کریم باقری خود را به صحنه جنجالی بازی ملوان و پرسپولیس رساند تا به شیوه خودش سرمربی ملوان را آرام کند اما این اقدام به مذاق انزلی‌چی‌ها خوش نیامد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ