مربی سابق تیم ملی والیبال ایران تعییر و تحول در ترکیب کادر فنی را غیرمنطقی می‌داند و معتقد است سناریویی پشت آن وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال ایران معقتد است تیم"ب" خیلی دیر تشکیل شد اما باز هم جای امیدواری هست.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
فدراسیون فوتبال در حال نهایی کردن قرارداد یک مربی ایتالیایی برای حضور در کادرفنی تیم ملی است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
قرارداد مربیان تیم ملی فوتسال ایران در سال جدید هنوز امضا نشده است.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل کنیا مشخص شد و امیر قلعه نویی تغییراتی در این ترکیب نسبت به بازی با روسیه ایجاد کرد.
با توجه به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی نیمکت تیم ملی حداقل 4 یا 5 عضو جدید خواهد داشت.
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.
فلیکس سانچز گزینه اسپانیایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هدایت اکوادور را بر عهده گرفت.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و در صورتی که فدراسیون فوتبال با شروط او موافقت کند، سرمربی بعدی ایران خواهد بود.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
یکی دو رسانه عنوان کرده‌اند سرمربی فرانسوی عربستان از شرایطش در این کشور راضی نیست.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ارائه کرد.
کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی باقی مانده است.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
توماس سامل‌وو رسما هدایت تیم ملی والیبال کانادا را برعهده گرفت.
امیر عابدزاده پس از حضور ثابت و متوالی طی پنج هفته گذشته لالیگا ۲ در دیدار امروز مقابل مقابل اوئسکا جزو نفرات اصلی پونفرادینا دیده نمی‌شود و دوباره نیمکت‌نشین شده است.
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
در شرایطی که علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس مقابل اروگوئه به میدان رفته است، کارلوس کی روش هر سه دروازه بان دیگر خود را روی نیمکت قرار داده است.
به نظر می‌رسد تکلیف دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش هم مشخص شده و به زودی جواد نکونام به تهران می‌آید.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، که به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود بار دیگر به دنیای مربی‌گری بازگشت و در اولین بازی با تیم جدیدش به پیروزی رسید.
در شرایطی که به نظر می‌رسید کی‌روش منتظر اتفاقات نیمکت تیم ملی ایران است، او سفری به مصر داشته است.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ