تظاهرات جلیقه زردها در شهر پاریس در چهارمین سالگرد آغاز این جنبش در اعتراض به ناکامی های دولت فرانسه با صف آرایی گسترده نیروهای امنیتی و پلیس آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
معترضان صهیونیست در سی و دومین هفته تظاهرات اعتراضی در اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و سیاست های کابینه او، یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود کردند.
در بیست و چهارمین هفته اعتراضی علیه برنامه‌های کابینه نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی، تظاهرات در بیش از ۱۵۰ مکان از سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.
هزاران معترض در شهر «کیشیناو» پایتخت مولداوی امروز در اعتراض به گرانی سوخت و مواد غذایی تظاهرات برگزار کردند.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
دانشجویان یونانی امروز در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطار مقابل وزارت حمل و نقل این کشور تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.
تظاهرات اعتراضی گسترده ای در «رامشتاین» آلمان در مخالفت با ارسال سلاح از سوی محور غرب به اوکراین در حال برگزاری است.
شماری از حامیان صلح در اعتراض به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شدند.
صدها هزار کارمند بخش خدمات درمانی اسپانیا امروز در اعتراض به ضعف دولت محافظه کار کشورشان تظاهرات کردند.
رسانه‌ها و مقامات فرانسه اعلام کردند در چهارمین شنبه اعتراضی، نزدیک به یک میلیون نفر از مردم این کشور در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
حقیقت پور گفت: من به وزرات کشور پیشنهاد می کنم پارک شهر تهران را برای کسانی که حرف اعتراضی دارند و حاضر به شیشه شکستن نیستند جا نمایی کند و آن‌ها که حرفی برای گفتن دارند در پارک شهر جمع شوند و با حفظ امنیت حرف شان را بزنند و کسی به آنها تعدی نکند.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
صد‌ها نانوا روز دوشنبه با پوشیدن پیش بند و در دست گرفتن نان باگت در خیابان‌های پاریس تظاهرات کردند تا هشدار دهند که تولیدکنندگان نان محبوب فرانسوی در معرض خطر افزایش هزینه‌های برق و مواد خام هستند.
تظاهرات اعتراضی مردم فرانسه به اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور به درگیری خشونت آمیز به پلیس منتهی شد.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
کوزوو شامگاه گذشته شاهد بزرگترین تظاهرات اعتراضی از سال ۱۹۹۹ بوده است.
حامیان نخست وزیر سابق پاکستان، یک روز پس از سوء قصد به وی، تظاهرات اعتراضی برپا خواهند کرد.
هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
سینتیا زرازیر، نماینده پارلمان لبنان در پی ازدحام و درگیری بین تظاهرات کنندگان و نیرو‌های نظامی، هدف ضرب و شتم قرار گرفت و توانست از محل تظاهرات دور و مجدداً وارد پارلمان شود.
رسانه ها اعلام کردند، هشت تن در تظاهرات و تجمع اعتراضی روز دوشنبه در منطقه سبز بغداد کشته شدند.
رسانه ها اعلام کردند، هشت تن در تظاهرات و تجمع اعتراضی روز دوشنبه در منطقه سبز بغداد کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ