کوزوو شامگاه گذشته شاهد بزرگترین تظاهرات اعتراضی از سال ۱۹۹۹ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم وزن کشی مسابقات پرورش‌ اندام قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی پنجشنبه در اردبیل برگزار شد و برترین اندام‌های ایران برای رقابت روی باسکول رفتند. معین کوهستانی عکاس تابناک تصاویری از این مراسم تهیه کرده است
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
تعدادی از دیپلمات‌های افغانستان در ایران در چهارمین روز برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حاضر شدند و از نمایشگاه بازدید کردند.
ال‌جی با برگزاری رویداد LG Showcase MEA ۲۰۲۳ در دبی، از تازه‌ترین محصولات خود در گروه لوازم خانگی هوشمند پرده برداشت.
تصاویری از برگزاری مسابقات پاسور (ورق) در عربستان را منتشر شده که در فضای مجازی خبرساز شد است.
جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور بانوان و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار شد.
به نظر می‌رسد که دولت عراق با برگزاری مسابقات فوتبال جام خلیج فارس در بصره تلاش می‌کند، بر شرایط عادی و ثبات و امینت در این کشور تاکید ورزد و روابط خود با کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس را بهبود ببخشد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
ایستگاه هواداری تیم ملی فوتبال ایران همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در پنج میدان آزادی، ونک، انقلاب، ولیعصر (عج) و هفت تیر در حال برگزاری می‌باشد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
در تیرانا پایتخت آلبانی هزاران نفر با برگزاری تظاهرات ضد دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.
برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان در این روز‌ها به شمار می‌رود و به دلیل اهمیت آن، کشور‌های مختلف جهان از جمله غربی‌ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می‌کنند.
روز گذشته ده‌ها نفر همزمان با برگزاری اولین جلسه پارلمان لبنان پس از مدت‌ها، تجمع و تظاهرات کردند و قصد داشتند با ورود به منطقه سبز بغداد، ضمن اشغال دوباره پارلمان، مانع برگزاری جلسه پارلمان شوند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که توسط دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهر بازار شناخته می‌شود
صبح امروز یکشنبه دهها شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت های دریایی شان تاکید ورزند.
مراسم تاسوعای حسینی با شور و حرارتی خاصی در جای‌جای افغانستان برگزار گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ