تظاهرات اعتراضی مردم فرانسه به اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور به درگیری خشونت آمیز به پلیس منتهی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
درگیری و ترک زمین در بازی دوستانه استقلال!
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان می‌دهد، گرمایش جهانی طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۹۹ باعث افزایش ۲۲ هزار مورد قتل، ۱.۲ میلیون مورد خشونت شدید، ۲.۳ میلیون حمله و درگیری با خشونت متوسط به میانگین این نوع جنایات در آمریکا خواهد شد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
تصاویری از اعتراضات مردم فرانسه علیه خشونت پلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که پس از دو نزاع دسته جمعی و چهار کارت قرمز که فینال بازی‌های جنوب شرق آسیا را مخدوش کرد، در حال بررسی اقدامات خشونت آمیز است. تیم فوتبال اندونزی در پنوم پن، پایتخت کامبوج، تایلند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد، که این دیدار شاهد درگیری بازیکنان و مربیان دو طرف بود.
دفتر دادستانی اکوادور اعلام کرد که در آخرین فصل از خشونت در زندان این کشور آمریکای جنوبی، حداقل ۱۲ زندانی در یک درگیری جدید بین باندها در زندان اکوادور کشته شدند.
رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی فرانسه تصاویری از برخورد خشونت‌آمیز نیروهای پلیس این کشور با معترضان در یک منطقه روستایی در غرب فرانسه منتشر کردند.
رئیس هیئت روسی در مذاکرات امنیت نظامی و کنترل تسلیحات در وین امروز اعلام کرد: آمریکا تمام تلاش خود را می کند تا درگیری در اوکراین ماهیت دیگری به خود بگیرد و خشونت آمیز تر شود.
درگیری دو نماینده مرد و زن در پارلمان سنگال منجر به نزاع خشونت آمیزی بین نمایندگان شده است.
کارگران اعتصاب کرده در آتن پایتخت یونان پس از شرکت در یک راهپیمایی اعتراضی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
در دو هفته اخیر چند نفر از نیروی انتظامی و نیروهای تامین امنیت توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند، درگیری هایی که خشونت چاشنی اصلی آن بود.
مهدی محمدی نوشت: طراحی این است که مستقل از هزینه، خیابان فعال بماند. تنها راه تحقق این هدف برای طرف طراح، وارد کردن نظام به «چرخه خشونت افزایشی» است.این بازی را جمهوری اسلامی از همان ساعت نخست خوانده بود. تا امروز جمهوری اسلامی در مقابل سنگین‌ترین فشارها برای برخورد شدیدتر مقاومت کرده است. ​​
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
درگیری شدید و خشونت‌آمیز هواداران آینتراخت فرانکفورت و مارسی در جریان دیدار دیشب دو تیم ممکن است تبعات شدیدی برای دو باشگاه به دنبال داشته باشد.
در بحبوحه بدترین بحران اقتصادی سریلانکا، تظاهرات ضد دولتی در این کشور به خشونت کشیده شد. این جزیره ۲۲ میلیون نفری با بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال از انگلیس در سال ۱۹۴۸ میلادی مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ